특급호텔기업의 서비스편의성이 긍정적 감정과 고객만족에미치는 영향: 동반자유형의 조절효과를 중심으로
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특급호텔기업의 서비스편의성이 긍정적 감정과 고객만족에미치는 영향: 동반자유형의 조절효과를 중심으로' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
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동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
1,181
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0
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
공익사업
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1,181
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0
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계 |
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1,181
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* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
0
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특급호텔기업의 서비스편의성이 긍정적 감정과 고객만족에미치는 영향: 동반자유형의 조절효과를 중심으로' 의 참고문헌
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박사
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“다차원적 서비스편의 지향성과 서비스편의성 지각된 가치 고객만족 행동의도 간의 구조적 관계분석,”
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Visitor experiences at heritage sites : A phenomenological approach
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Understanding service convenience
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Toward a measure of service convenience : multiple-item scale development and empirical test
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The relationships between service quality, customer satisfaction and buying intentions in the private hospital industry
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The impact of"e-atmospherics"on physical stores
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The impact of social networks on behavioral change : a conceptual framework
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The Theory of Planned Behavior
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The Impact of Customer Experiences on Customer Positive Emotion, Customer Delight and Revisit Intention of Hotel Customers
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Spreading the word: Investigating antecedents of consumers’ positive word-of-mouth intentions and behaviors in a retailing context
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SERVCON : Development and Validation of a Multidimensional Service Convenience Scale
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Perceived value of the purchase of a tourism product
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Measuring loneliness in different relationships
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Influence of environmental stimuli on hotel customer emotional loyalty response : Testing the moderating effect of the big five personality factors
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In-store music &aroma influences on shopper behavior & satisfaction
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Do Satisfied Customers Buy More Examining Moderating Influences in a Retailing Context
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Delight by Design: The Role of Hedonic Versus Utilitarian Benefits
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Customer Repurchase Intention: A General Structural Equation Model
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Creating a model of customer equity for chain restaurant brand formation
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Conceptualizing and measuring experience quality : the customer's perspective
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Attention, retailers! How convenient is your convenience strategy?
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특급호텔기업의 서비스편의성이 긍정적 감정과 고객만족에미치는 영향: 동반자유형의 조절효과를 중심으로'
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