항공사 CSR마케팅 활동의 진정성 효과 : 공익캠페인과 공익연계마케팅 간의 비교연구
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항공사 CSR마케팅 활동의 진정성 효과 : 공익캠페인과 공익연계마케팅 간의 비교연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
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동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
1,181
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1
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
공익사업
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1,181
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0
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계 |
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1,181
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0
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* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
1
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태도-행동 관계에 대한 조정변수들의 역할 : 대선 투표행동의 체계에서
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When consumers doubt, Watch out! The role of CSR skepticism
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The role of corporate social responsibility in strengthening multiple stakeholder relationships: A field experiment
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The process of casual attribution
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The Impact of Perceived Corporate Social Responsibility on Consumer Behavior
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The Emergency of Corporate Social Responsibility in Chile: The Importance of Authenticity and Social Networks
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Public Relations and Corporate Social Responsibility : Some Issues Arising
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Corporate Sponsorships of Philanthropic Activities : When Do They Impact Perception of Sponsor Brand?
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Corporate Social Responsibility Authenticity : Investigating Its Antecedents and Outcomes
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Consumers' Emotional Response to Service Encounters : The Influence of the Service Provider
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Building Corporate Associations : Consumer Attributions for Corporate Socially Responsible Programs
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An investigation of the relationship between beliefs about an object and the attitude toward that object
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Advertising Exposure, Loyalty and Brand Purchase : A Two Stage Model of Choice
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