사회과 예비교사를 위한 학습자중심 수업전문성 프로그램 개발
'
사회과 예비교사를 위한 학습자중심 수업전문성 프로그램 개발' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
시뮬레이션을 활용한 사회과 수업이 경제 학습 효과에 미치는 영향
-
-
-
-
-
-
-
-
-
사회과 교육과정. 교육부 고시 제 2015-74 [별책 7]
-
-
박사
-
-
-
-
-
-
-
-
교육실습 경험이 사회가 예비교사의 수업 전문성 인식에 미치는 영향
-
교실 경제실험의 경제교육적 적합성 연구 : 역선택 개념의 교실실험 효과 분석을 중심으로
-
-
-
경험 고난도 경제 지식에 대한 교실 경제실험 수업모형의 효과성 연구
-
경제교육 교수학습 모형 개발 : 실험경제학의 응용
-
경제교사교육에서의 저널쓰기 - ‘좋은 경제수업 및 교사’에 관한 저널쓰기 사례를 중심으로
-
‘독점과 카르텔’에 대한 효과적인 교수학습 모형에 대한 연구
-
The microteaching experience : Student perspectives
-
The Teacher’s practical knowledge : Report of a case study
-
-
Student Teachers’ Microteaching Experiences in a Preservice English Teacher Education Program
-
-
Prospective teachers’ perspectives on microteaching lesson study
-
Peer observation of teaching as a true developmental opportunity
-
Higher education students’ attitudes to student centered learning : beyond ‘educational buimia’
-
-
Handbook of research on educational communication and technology
-
Designing environments for constructivist learning
'
사회과 예비교사를 위한 학습자중심 수업전문성 프로그램 개발'
의 유사주제(
) 논문