기업의 축제스폰서십 참여 결정요인 및 축제주최자와 기업의 인식 차이 연구
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기업의 축제스폰서십 참여 결정요인 및 축제주최자와 기업의 인식 차이 연구' 의 참고문헌
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관광이벤트의 체험이 관광목적지 브랜드 자산에 미치는 영향: 태도의 매개효과를 중심으로
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「공연예술을 위한 기업스폰서십 활성화 방안 연구: 기업과 예술의 만남사업을 중심으로」
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The role and impact of mega-events and attractions on regional and national tourism develoment
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The Current and Future Impacts of the 2007-2009Economic Recession on the Festival and Event Industry
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Sponsorship-Legitimizing the Medium
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Refinement and Reassessment of the SERVQUAL Scale
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Olympic Sponsorship versus Ambush Marketing, who gets the Gold
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Multivariate data analysis
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Media and Group Cohesion:Relative Influences on Social Presence, Task Participation and Group Consensus
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Marketing to and Serving Customers through the Internet: An Overview and Research Agenda
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Evaluating Structural Equation Models with Unobservable Variables and Measurement Error
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Developing a Comprehensive Sponsorship Program. Doing more with less in the Delivery of Recreation and Park Services: A Book of Case Studies
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Assesing the impact of Hallmark Events: Conceptual and Research Issue
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의 유사주제(
) 논문