학생이 지각한 수업환경, 수업 및 평가실제와 정의적 성취와의 관계: PISA 2015 과학 자료
활용도 Analysis
논문 Analysis
연구자 Analysis
'
학생이 지각한 수업환경, 수업 및 평가실제와 정의적 성취와의 관계: PISA 2015 과학 자료' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
2,229
0
자세히
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
교육과정
2,394
0
계
2,394
0
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
닫기
'
학생이 지각한 수업환경, 수업 및 평가실제와 정의적 성취와의 관계: PISA 2015 과학 자료' 의 참고문헌
형성평가 피드백 유형이 학생들의 과학 성취와 태도, 교사-학생 상호작용에 미치는 영향
Using short forms of classroom climate instruments to assess and improve classroom psychosocial environment
Using multiple methods to assess students’ perceptions of classroom goal structures
Undergraduates’ attitudes and beliefs about subject matter and pedagogy measured periodically in a reform-based mathematics and science teacher preparation program
The estimation of school effects
The big-fish-little-pond effect on academic self-concept
The Big-Fish-Little-Pond effect : Generalizability of social comparison processes over two age cohorts from western, Asian, and middle eastern Islamic countries
Socio-psychological environments and learning : A quantitative synthesis
PISA 2015 Assessment and analytical framework: Science, reading, mathematic and financial literacy
Motivational psychology of human development
Learning environment, motivation, and achievement in high school science
HLM 6.02 for Windows [Computer Software]
Effects of formative feedback on intrinsic motivation : Examining ethnic differences
Effective classroom management and the development of subject-related interest
Does the school composition effect matter? Evidence from Belgian data
Big-Fish-Little-Pond effect on academic self-concept : A cross-cultural(26-country)test of the negative effects of academically selective schools
Assessment and classroom learning
Anxiety. Current trends in theory and research, Vol, 1
'
학생이 지각한 수업환경, 수업 및 평가실제와 정의적 성취와의 관계: PISA 2015 과학 자료'
의 유사주제(
) 논문