쌀을 이용한 HMR 식품의 경험가치가 긍정적 인상 형성과재구매의도에 미치는 영향
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쌀을 이용한 HMR 식품의 경험가치가 긍정적 인상 형성과재구매의도에 미치는 영향' 의 참고문헌
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쌀 가공식품의 소비자 인식 및 선호 속성 -빵류, 과자류, 면류를 중심으로-
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박사
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스포츠이벤트 개폐회식 연출에 반영된 개최지역 이미지 활용에 관한 연구 : 전국체육대회를 중심으로
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쇼핑 경험가치와 소매점 브랜드 자산에 관한 비교 연구 : 한국과 중국의 편의점 및 대형할인점을 중심으로
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박사
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가정식 대체식품(HMR) 산업의 현황과 정책과제-가공식품을 중심으로
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Why we buy what we buy : A theory of consumption values
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Values and Consumption Pattern : A Closed Loop
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The antecedents and consequences of customer satisfaction for firms
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The Price Elasticity of Selective Demand : A Meta-analysis
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The Nature of Human Values
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The Link Between Customer Satisfaction and Customer Loyalty: An Empirical Investigation
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The Behavioral Consequences of Service Quality
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Should a Corporation Keep a Low Profile?
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Partial Least Squares Structural Equation Modeling(PLS-SEM), A Useful Tool for Family Business Researchers
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Issues and Opinion on Structural Equation Modeling
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Home Meal Replacement in Europe Revolution or Evolution?
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Hedonic Consumption: Emerging Concepts, Methods, and Propositions
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Evaluating service encounters: the effects of physical surroundings and employee responses
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Evaluating Structural Equation Models with Unobservable Variables and Measurement Error
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Customer Loyalty : Toward an Integrated Conceptual Framework
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Consumer perceptions of price quality and value : a means-end model and synthesis of evidence
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Consumer perceived value : development of a multiple item scale
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Are there universal aspects in the content and structure of values?
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An overview of the consumer value literature-perceived value, desired value
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An Update on the Canadian Home Meal Replacement
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A model of destination image formation
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A dynamic process model of service quality: from expectations to behavioral intentions
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A consumer-oriented classification system for home meal replacements
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A Practical Guide to Factorial Validity Using PLS-Graph: Tutorial and Annotated Example
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A Model of Marketing Mix, Brand Switching, and Competition
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A Cognitive Model of the Antecedents and Consquences of satisfaction Decision
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A Brand Switching Model with Implications for Marketing Strategies: Relaxing the Loyalty Condition in the Colombo/Morrison Model Commentary Reply
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2017 식품, 외식산업전망대회 발표자료집. 2017 식품산업 이슈와 전망
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2016년도 식품산업 주요통계(2014, 2015년도 기준)
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2016 가공식품 세분시장 현황 –쌀 가공식품 시장
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2015 가공식품 세분시장 현황 –즉석밥 시장
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2011-2014년 각 년도 산업연관표(2010년 기준투입산출표)
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쌀을 이용한 HMR 식품의 경험가치가 긍정적 인상 형성과재구매의도에 미치는 영향'
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