-
-
저자
이인숙
-
제어번호
105081493
-
학술지명
예술인문사회융합멀티미디어논문지
-
권호사항
Vol.
8
No.
1
[
2018
]
-
발행처
사단법인 인문사회과학기술융합학회
-
자료유형
학술저널
-
수록면
401-408
-
언어
Korean
-
출판년도
2018
-
등재정보
KCI등재
-
판매처
'
대학 플립러닝을 위한 교수적 지원 전략 탐색' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
|
동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
13,015
|
0
|
|
주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
사회과학
|
13,044
|
0
|
|
계 |
|
13,044
|
0
|
|
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
0
|
|
'
대학 플립러닝을 위한 교수적 지원 전략 탐색' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
-
-
e-Learning: New Paradigm in Cyberspace
-
Using the inverted classroom to teach software engineering
-
-
The flipped classroom : A survey of the research
-
The flipped class: Myths versus reality
-
The Flipped Model: A white paper based on the literature review titled a review of flipped learning
-
Student views on the use of a flipped classroom approach: Evidence from Australia
-
Organizational Support Strategies for Flipped Learning in Higher Education
-
How ‘Flipping’ the classroom can improve the traditional lecture
-
How learning in an inverted classroom influences cooperation, Innovation and Task Orientation
-
Flipping the classroom: How to embed inquiry and design projects into a di gital engineering lecture
-
Flipping the classroom and instructional technology integration in a college-level information systems spreadsheet course
-
-
'
대학 플립러닝을 위한 교수적 지원 전략 탐색'
의 유사주제(
) 논문