유통업체의 사회적 책임 활동이 기업 이미지를 매개로 구매의도와 구전의도에 미치는 영향 = The Effect of Social Responsibility Activities of Distributor on Purchase Intention and Word-of-Mouth Intention through Corporate Image
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유통업체의 사회적 책임 활동이 기업 이미지를 매개로 구매의도와 구전의도에 미치는 영향 = The Effect of Social Responsibility Activities of Distributor on Purchase Intention and Word-of-Mouth Intention through Corporate Image' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
구매의도
구전 의도
기업이미지
사회적 책임 활동
유통업체
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
757
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
구매의도
34
0
0.0%
주제어
구전 의도
271
0
0.0%
기업이미지
266
0
0.0%
사회적 책임 활동
179
0
0.0%
유통업체
7
0
0.0%
계
757
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
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유통업체의 사회적 책임 활동이 기업 이미지를 매개로 구매의도와 구전의도에 미치는 영향 = The Effect of Social Responsibility Activities of Distributor on Purchase Intention and Word-of-Mouth Intention through Corporate Image' 의 참고문헌
How positively dothey talk:An investigation on howself-promotion motive induces consumers to give positiveWord-of-Mouth, "A thesis submitted in partial fulfillment of therequirements for the degree of doctor of philosophy
CindyHow positively dothey talk:An investigation on howself-promotion motive induces consumers to give positiveWord-of-Mouth[2000]
Does Doing Good Always Lead to DoingBetter? Consumer Reactions to Corporate Social Responsibility
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유통업체의 사회적 책임 활동이 기업 이미지를 매개로 구매의도와 구전의도에 미치는 영향 = The Effect of Social Responsibility Activities of Distributor on Purchase Intention and Word-of-Mouth Intention through Corporate Image'
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