마케팅 倫理의 觀點에서 본 製品保證에 대한 認識이 消費者 態度에 미치는 影響에 관한 硏究 : 製品類型과 企業倫理 水準의 調節效果를 中心으로 = A Study on the Effects of Consumers Perceived Product Warranty on Their Attitudes from a Perspective of Marketing Ethics : Focused on the Mediating Effects of Product Types and Business Ethics Levels
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마케팅 倫理의 觀點에서 본 製品保證에 대한 認識이 消費者 態度에 미치는 影響에 관한 硏究 : 製品類型과 企業倫理 水準의 調節效果를 中心으로 = A Study on the Effects of Consumers Perceived Product Warranty on Their Attitudes from a Perspective of Marketing Ethics : Focused on the Mediating Effects of Product Types and Business Ethics Levels' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
일반 경영
마케팅윤리
소비자 태도
제품보증
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
779
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
일반 경영
606
0
0.0%
주제어
마케팅윤리
1
0
0.0%
소비자 태도
170
0
0.0%
제품보증
3
0
0.0%
계
780
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
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마케팅 倫理의 觀點에서 본 製品保證에 대한 認識이 消費者 態度에 미치는 影響에 관한 硏究 : 製品類型과 企業倫理 水準의 調節效果를 中心으로 = A Study on the Effects of Consumers Perceived Product Warranty on Their Attitudes from a Perspective of Marketing Ethics : Focused on the Mediating Effects of Product Types and Business Ethics Levels' 의 참고문헌
An assessment of the relationship between service quality and customer satisfaction in the formation of consumer's purchase intentions
Baker
TaylorAn Assessment of the Relationship Between Service Quality and Customer Satisfaction in the Formation of Consumers' Purchase Intentions[1994]
A taxonomy of organizational justicetheories
GreenbergA Taxonomy of Organizational Justice Theories[1987]
A consumer-side experimental examination of signaling theory : Do consumers perceive warranties as a signals of quality?
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마케팅 倫理의 觀點에서 본 製品保證에 대한 認識이 消費者 態度에 미치는 影響에 관한 硏究 : 製品類型과 企業倫理 水準의 調節效果를 中心으로 = A Study on the Effects of Consumers Perceived Product Warranty on Their Attitudes from a Perspective of Marketing Ethics : Focused on the Mediating Effects of Product Types and Business Ethics Levels'
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