과학사를 활용한 과학수업을 통한 교사 및 학생들의 과학의 본성에 대한 이해의 발달 = Developing Science Teachers and their Students Understanding of the Nature of Science through the Science Instruction using History of Science
'
과학사를 활용한 과학수업을 통한 교사 및 학생들의 과학의 본성에 대한 이해의 발달 = Developing Science Teachers and their Students Understanding of the Nature of Science through the Science Instruction using History of Science' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
과학의 본성
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
68
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제어
과학의 본성
68
0
0.0%
계
68
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
'
과학사를 활용한 과학수업을 통한 교사 및 학생들의 과학의 본성에 대한 이해의 발달 = Developing Science Teachers and their Students Understanding of the Nature of Science through the Science Instruction using History of Science' 의 참고문헌
Developing views of nature of science in an authentic context: An explicit approach to bridging the gap between nature of science and scientific inquiry
'
과학사를 활용한 과학수업을 통한 교사 및 학생들의 과학의 본성에 대한 이해의 발달 = Developing Science Teachers and their Students Understanding of the Nature of Science through the Science Instruction using History of Science'
의 유사주제(
) 논문