주제분류(KDC/DDC) |
경영관리
|
9,596
|
3
|
|
주제어 |
inauthenticity
|
2
|
2
|
|
Users Perceptions
|
2
|
1
|
|
interpersonaljustice
|
4
|
2
|
|
popular judgment
|
2
|
1
|
|
Service Models
|
3
|
1
|
|
Work-Family Interface
|
3
|
1
|
|
perceived organizaitonal supp ...
|
6
|
2
|
|
비진실성
|
6
|
2
|
|
상사-부하 시
|
3
|
1
|
|
대인공정성
|
7
|
2
|
|
인시천
|
4
|
1
|
|
상사-부하 꽌시
|
5
|
1
|
|
normal work
|
6
|
1
|
|
시간적 압박감
|
6
|
1
|
|
연장근무
|
6
|
1
|
|
정상근무
|
6
|
1
|
|
supervisor-subordinate guanxi
|
7
|
1
|
|
이용자 관점
|
7
|
1
|
|
일-가정 상호작용
|
9
|
1
|
|
Overtime Work
|
13
|
1
|
|
Work-Family Facilitation
|
13
|
1
|
|
time pressure
|
16
|
1
|
|
인내천
|
16
|
1
|
|
Time Pressure
|
20
|
1
|
|
overtime work
|
25
|
1
|
|
품질속성
|
26
|
1
|
|
수운
|
27
|
1
|
|
일-가정 촉진
|
30
|
1
|
|
Task Performance
|
52
|
1
|
|
시천주
|
57
|
1
|
|
상대적 중요도
|
103
|
1
|
|
조직지원인식
|
327
|
3
|
|
task performance
|
120
|
1
|
|
업무성과
|
154
|
1
|
|
perceived organizational supp ...
|
207
|
1
|
|
Systematic Review
|
245
|
1
|
|
동학
|
278
|
1
|
|
republic of korea
|
311
|
1
|
|
service quality
|
773
|
2
|
|
job performance
|
583
|
1
|
|
생활만족도
|
565
|
1
|
|
Life Satisfaction
|
702
|
1
|
|
근거 이론
|
1,242
|
1
|
|
서비스 품질
|
1,428
|
2
|
|
직무성과
|
731
|
1
|
|
계 |
|
17,754 |
57 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|