인터넷쇼핑의 성장이 소비자 물가에 미친 영향

논문상세정보
' 인터넷쇼핑의 성장이 소비자 물가에 미친 영향' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • consumer price index
  • internet shopping
  • unit root test
  • var
  • 단위근 검정
  • 벡터자기회귀모형
  • 소비자물가지수
  • 인터넷 쇼핑
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
471 0

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' 인터넷쇼핑의 성장이 소비자 물가에 미친 영향' 의 참고문헌

  • 인터넷은 시장효율성을 증대시키는가? : 온라인과오프라인 시장의 가격 비교를 통한 실증분석
    양동훈 경영학연구 32 (2) : 551 ~ 565 [2003]
  • 신유통업태 위주의 유통구조 변화가 국내 소비자 물가에미친 영향
    이정희 유통연구 14 (4) : 125 ~ 150 [2009]
  • 소매업태간 시장점유율 변화가 물가에 미친 영향
    문연희 유통연구 17 (2) : 93 ~ 115 [2012]
  • 국제 유가충격이 경제성장과 인플레이션에 미치는 영향
    金權植 Journal of East Asian Economic Integration 9 (2) : 175 ~ 212 [2005]
  • Understanding digital markets: Review and assessment
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  • Tests for Unit Roots : A Monte Carlo Investigation
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  • Selling a Cheaper Mousetrap : Wal-Mart’s Effect on Retail Prices
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  • Reducing Buyer Search Costs : Implication for Electronic Marketplaces
    Bakos, J. Y. Management Science 43 (12) : 1676 ~ 1692 [1997]
  • Pricing on the Internet and in Conventional Retail Channels : A Study of Overthe Counter Pharmaceutical Products
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  • Likelihood-Based Inference in Cointegrated Vector Autoregressive Models
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  • Finve Alternative Methods of Estimating Long-run Equilibrium Relationships
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  • Cointegration and Error Correction : Representation, Estimation and Testing
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  • A Study on the Effects of Credit Card Usage upon Monetary Aggregates and Consumption
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  • A Longitudinal Price Comparison for Music CDs in Electronic and Brick-and-Mortar Markets : Pricing Strategies in Emergent Electronic Commerce
    Lee, Z. K. Journal of Business Strategies 19 (1) : 55 ~ 71 [2002]