'
미국 영재교육법률의 변천 과정에 관한 연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
|
동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
4,467
|
1
|
|
주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
특수교육
|
4,634
|
0
|
|
계 |
|
4,634
|
0
|
|
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
1
|
|
'
미국 영재교육법률의 변천 과정에 관한 연구' 의 참고문헌
-
박사
-
-
-
-
-
-
Unequal Educational Opportunities for Gifted Students: Robbing Peter to PayPaul?
-
The education of gifted and talented children from a federal perspective
-
State definitions for the gifted and talented revisited
-
State Polies regarding education of the gifted asreflected in legislation and regulation
-
National/state policies regarding education of the gifted
-
Historical Perspectives: Sidney P
-
Gifted Education Programs and Procedures
-
Finding the gifted: An axiomatic approach
-
Elementary and Secondary Education Act of 1965
-
-
Constructs and models pertaining to exceptional human abilities
-
Applicable Federal and State Policy, Law, and Legal Considerations
Stephens
Applicable Federal and State Policy
[2008]
-
'
미국 영재교육법률의 변천 과정에 관한 연구'
의 유사주제(
) 논문