과학 수업 정리 단계에서 작성한 초등학생들의 표현적 글쓰기의 특징 분석
'
과학 수업 정리 단계에서 작성한 초등학생들의 표현적 글쓰기의 특징 분석' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
|
동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
14,345
|
1
|
|
주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
교육학
|
14,719
|
0
|
|
계 |
|
14,719
|
0
|
|
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
1
|
|
'
과학 수업 정리 단계에서 작성한 초등학생들의 표현적 글쓰기의 특징 분석' 의 참고문헌
-
-
박사
-
-
-
초등학교 4학년 학생의 과학 글쓰기 결과물 분석
-
쓰기가 내용교과 학습능력 신장에 미치는 효과 연구: 통합적 학습일지의 적용을 바탕으로
-
박사
-
박사
-
박사
-
-
The development of writing abilities
-
Students Perceptions of writing for Learning in Secondary school science
Hand
Prain
Students perceptions of writing for learning in secondary schoolscience
[1999]
-
Revitalization instruction in scientific genres: Connecting knowledgeproduction with writing to learn in science
-
Rethinking science literacy: Enhancing communication and participationin school science through affirmational dialogue journal writing
-
Language across the curriculum: A paradox and its potential for change
-
Journal writing and mathematics instruction
-
-
A Review of Writing to Learn in Science: Implicationsfor Practice and Research
Rivard
A review of writing to learnin science: Implications for practice andresearch
[1994]
-
'
과학 수업 정리 단계에서 작성한 초등학생들의 표현적 글쓰기의 특징 분석'
의 유사주제(
) 논문