대학 이러닝에서 수강동기, 학습만족도가 지속수강 의사에 미치는 영향
'
대학 이러닝에서 수강동기, 학습만족도가 지속수강 의사에 미치는 영향' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
사이버대학의 e-Learning 서비스 품질과참여요인이 학생 만족과 학업성과에 미치는 영향
-
-
-
-
-
-
Web-based virtual learning environments: A research framework and a preliminary assessment of effectiveness in basic IT skills training
-
Student satisfaction and perceived learning with on-line courses:Principlesand examplesfrom theSUNY learning network
-
Key factorsfordeterminingstudentsatisfactioninonlinecourses
-
Factors AffectingEngineers' Acceptance of Asynchronous e-LearningSystems in High-Tech Companies
Ong
Wang
Information and Management 40 (4) : 795 ~ 804
[2004]
-
Departure, Abandonment, and Dropout of E-learning: Dilemma and Solutions
-
Comparing dropouts and persistence in e-learning courses
Levy
Computers & Educations 48 (2) : 185 ~ 204
[2005]
-
Binary Logistic Regression
-
Assessment of learner satisfaction withasynchronous electronic learning systems
Wang
Information and Management 41 : 75 ~ 78
[2003]
-
'
대학 이러닝에서 수강동기, 학습만족도가 지속수강 의사에 미치는 영향'
의 유사주제(
) 논문