교사유머의 유형화 및 유형별 교육 효과에 관한 연구
-
-
저자
허영주
-
제어번호
82532856
-
학술지명
교육방법연구
-
권호사항
Vol.
23
No.
1
[
2011
]
-
발행처
한국교육방법학회
-
발행처 URL
http://www.kaem.or.kr/
-
자료유형
학술저널
-
수록면
1-29
-
언어
Korean
-
출판년도
2011
-
KDC
370
-
등재정보
KCI등재
-
판매처
'
교사유머의 유형화 및 유형별 교육 효과에 관한 연구' 의 참고문헌
-
박사
-
-
중고등학생이 기대하는 학습 담임요사의 인성특성에 대한 연구
-
-
-
박사
-
-
-
Split a gut and learn: Theory and research
-
-
Implications for teachers' use of humor in the classroom
-
Humor in the classroom: Options for enhancing learning
-
Humor and lughter: An anthropological approach ithaca
-
Humor and its kin, In The psychology of humor
-
-
'
교사유머의 유형화 및 유형별 교육 효과에 관한 연구'
의 유사주제(
) 논문