-
-
저자
정혜승
-
제어번호
82333142
-
학술지명
한국초등국어교육
-
권호사항
Vol.
39
No.
-
[
2009
]
-
발행처
한국초등국어교육학회
-
자료유형
학술저널
-
수록면
494-534
-
언어
Korean
-
출판년도
2009
-
KDC
710.5
-
등재정보
KCI등재
-
판매처
'
초등학생 필자의 독자 인식 양상' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
|
동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
957
|
0
|
|
주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
한국어 고어, 방언
|
1,054
|
0
|
|
계 |
|
1,054
|
0
|
|
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
0
|
|
'
초등학생 필자의 독자 인식 양상' 의 참고문헌
-
박사
-
박사
-
Writing to Be Read: Young Writer's Ability to DemonstrateAudience Awareness When Evaluated by Their Readers
-
The Story of Molly: Using Audience Awareness In aSecond-Grade Writers' Workshop
-
The Development of Writing Abilities(11-18)
-
My eyes as I Speak: An Argument for Ignoring Audience
-
Facilitation of Audience Awareness: RevisionProcesses of Basic Writers
-
Developing a Sense of Audience: AnExamination of one school's instructional contexts
-
Can First-Grade Writers Demonstrate AudienceAwareness?
-
Audience Expectations and Teacher Demands
-
Audience Considerations forEvaluating Writing
[1999]
-
Audience Awareness and the Interpersonal Function ofWriting
-
Argumentative Writingof Students: Adult Socio-Cognitive Development
[1990]
-
An investigation of the ability of sixth graders to write withsense of audience
'
초등학생 필자의 독자 인식 양상'
의 유사주제(
) 논문