대만의 교원 교육: 일원주의에서 다원주의로의 중대한 이행

논문상세정보
    • 저자 우-티엔, 우
    • 제어번호 75024994
    • 학술지명 敎育硏究
    • 권호사항 Vol. 2 No. 2 [ 2007 ]
    • 발행처 대구대학교 사범대학 부설 교육연구소
    • 자료유형 학술저널
    • 수록면 15-27
    • 언어 English
    • 출판년도 2007
    • KDC 370
    • 소장기관 대구대학교 중앙도서관
    • 판매처
    유사주제 논문( 14,718)
' 대만의 교원 교육: 일원주의에서 다원주의로의 중대한 이행' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • 교육학
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
14,345 0

0.0%

' 대만의 교원 교육: 일원주의에서 다원주의로의 중대한 이행' 의 참고문헌

  • Teacher education: A historical perspectives
    Wu [2002]
  • Teacher education policy and the establishment of a supply/demand balanced system
    Chang [2002]
  • Teacher education for primary and secondary schools
    Wu [2002]
  • Promulgated by the President of the Republic of China
  • New teacher education policy and teacher professional development In College of Education
    Kao [2000]
  • Challenges of teacher education and teaching profession in Taiwan
    Wu [2004]
  • A bookish teacher and a person-oriented teacher
    Sun [1985]