-
-
저자
이경진
김선아
-
제어번호
60246170
-
학술지명
영재교육연구
-
권호사항
Vol.
22
No.
3
[
2012
]
-
발행처
韓國英才學會
-
발행처 URL
http://www.ksg.or.kr
-
자료유형
학술저널
-
수록면
639-662
-
언어
Korean
-
출판년도
2012
-
KDC
379
-
등재정보
KCI등재
-
판매처
'
미술영재 교육과정 평가를 위한 이론적 기초' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
|
동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
4,467
|
1
|
|
주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
특수교육
|
4,634
|
1
|
|
계 |
|
4,634
|
1
|
|
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
0
|
|
'
미술영재 교육과정 평가를 위한 이론적 기초' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Program evaluation : Alternative approaches and practical guidelines(4th ed.)
-
Genius and creativity: Selected papers
-
Evaluating gifted programs: a broader perspective, In Handbook of gifted education
-
Education of the gifted and talented (5th ed.)
-
Discrepancy evaluation. Berkeley
-
Diagnostic and evaluative scales for differntial education for gifted
Renzuilli, J, S.
Unversity of Connecticut, Department of Educational Psychology
[1969]
-
CIPP model (context, input, process, product), In Encyclopedia of evaluation
-
Asking the right question: The central issue in evaluation programs for the gifted and talented, In Program evaluation in gifted education
-
A young painter : The life and paintings of Wang ani-China's extraordinary young artist
'
미술영재 교육과정 평가를 위한 이론적 기초'
의 유사주제(
) 논문