정신지체 교육교사들의 자기장학 수행도와 교사효능감과의 관계
-
-
저자
조인수
김영학
-
제어번호
60121490
-
학술지명
특수교육재활과학연구
-
권호사항
Vol.
51
No.
1
[
2012
]
-
발행처
대구대학교 특수교육재활과학연구소
-
발행처 URL
http://risers.daegu.ac.kr
-
자료유형
학술저널
-
수록면
173-189
-
언어
Korean
-
출판년도
2012
-
KDC
379.05
-
등재정보
KCI등재
-
소장기관
대구대학교 중앙도서관
동국대학교 중앙도서관
-
판매처
'
정신지체 교육교사들의 자기장학 수행도와 교사효능감과의 관계' 의 참고문헌
-
박사
-
초등학교 교원이 지각한 자기장학의 실태와 개선방안
-
박사
-
초등학교 교사들의 자기 장학의 실태와 개선에 관한 연구
-
박사
-
박사
-
-
-
-
-
박사
-
박사
-
박사
-
박사
-
박사
-
-
박사
-
-
사립중학교 교사들의 전문성 신장을 위한 자기장학 활성화 방안
-
-
박사
-
박사
-
박사
-
-
-
-
Relationship between teacher self-concept and teacer efficacy
Tomson, J. R.
ERIC Document Reproduction Service No. ED 327-508
[1990]
-
Further development of an elementary science teaching efficacy belief instrument: A preservice elementary scale
Enochs
Riggs
School Science and Mathematics 90 (8) : 694 ~ 706
[1990]
-
A study of teachers' sense of efficacy
-
A study of teacher's sense of efficacy. Final report of National Institute of Education Contact No. 400-79-0075. Gainesville
'
정신지체 교육교사들의 자기장학 수행도와 교사효능감과의 관계'
의 유사주제(
) 논문