'
과학영재학교 교수활동에 관한 학생인식 및 과학수업에서 상호작용 유형' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
지구
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
31
6
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
지구
31
0
0.0%
계
31
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
6
'
과학영재학교 교수활동에 관한 학생인식 및 과학수업에서 상호작용 유형' 의 참고문헌
What matters in curriculum forgifted learners Reflection on theory
126 ~ 135[1997]
The educationaldefinition of giftedness and its policy implications. In R. J. Sternberg Conceptions of giftedness
12 ~ 33[1986]
The cognitive-affective interactionmodel for enriching gifted programs. In J. S. Renzulli Systems and models for developing programs forthe gifted and talented
461 ~ 484[1986]
Methods andmaterials for teaching the gifted. Waco