중학교 과학수업에서 문제중심학습이 창의력에 미치는 효과

논문상세정보
' 중학교 과학수업에서 문제중심학습이 창의력에 미치는 효과' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • 지구
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
31 9

0.0%

' 중학교 과학수업에서 문제중심학습이 창의력에 미치는 효과' 의 참고문헌

  • ideas about light
    7 42 ~ 11 [1990]
  • Whatis the relationship between problem-based learningand other instructional approaches?
    IMSA [2001]
  • Teaching Stategies for developingunderstanding in science. Center for Studies in Scienceand Mathmatics Education
    7 ~ [1987]
  • Recent treads in Creativity Researchand theory. Western European Journal for High Ability
    99 ~ 113 [1990]
  • New implication for instrctional technology. EducationalTechnology
    7 ~ 11 [1991]
  • How to use problem-based learning in the classroom. Alexandria
    Delisle 71 ~ 84 [1997]
  • Constructivist approachto curriculum development in science
    105 ~ 221 [1986]
  • Congnitive Research and Design of scienceinstruction. Educational psychologist
    31 ~ 53 [1982]