중학교 과학수업에서 문제중심학습이 창의력에 미치는 효과
'
중학교 과학수업에서 문제중심학습이 창의력에 미치는 효과' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
|
동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
31
|
9
|
|
주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
지구
|
31
|
0
|
|
계 |
|
31
|
0
|
|
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
9
|
|
'
중학교 과학수업에서 문제중심학습이 창의력에 미치는 효과' 의 참고문헌
-
ideas about light
7 42 ~ 11
[1990]
-
Whatis the relationship between problem-based learningand other instructional approaches?
-
Teaching Stategies for developingunderstanding in science. Center for Studies in Scienceand Mathmatics Education
7 ~
[1987]
-
Recent treads in Creativity Researchand theory. Western European Journal for High Ability
99 ~ 113
[1990]
-
New implication for instrctional technology. EducationalTechnology
7 ~ 11
[1991]
-
How to use problem-based learning in the classroom. Alexandria
-
Constructivist approachto curriculum development in science
105 ~ 221
[1986]
-
Congnitive Research and Design of scienceinstruction. Educational psychologist
31 ~ 53
[1982]
'
중학교 과학수업에서 문제중심학습이 창의력에 미치는 효과'
의 유사주제(
) 논문