확장 외식 브랜드에 대한 개념 일치성과 고객의 지식이 소비자 태도에 미치는 영향 연구

추상용 2005년
논문상세정보
' 확장 외식 브랜드에 대한 개념 일치성과 고객의 지식이 소비자 태도에 미치는 영향 연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • 식품과 식료
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
154 2

0.0%

' 확장 외식 브랜드에 대한 개념 일치성과 고객의 지식이 소비자 태도에 미치는 영향 연구' 의 참고문헌

  • 호텔 마케팅(Hotel marketing)
    이화인 26 ~ [1999]
  • 외식산업의 브랜드자산 평가에 관한 연구
    김기훈 7 ~ [1999]
  • The ownership effect inconsumerresponsestobrandlinestretches
  • The formation of attitudes toward brand extensions :Testing and generalizing aaker and Keller's model
    Bottomley PA 36 ~ 37 [1996]
  • Marketing Management 9th
  • Judgments of brand similarity
    Bijmolt THA 249 ~ 268 [1998]
  • Journal of Marketing
    Malaviya Meyers-Levy 1 ~ 22 [1999]
  • Journal of Consumer Research consumer k (wledge assessment)
    Park CW 71 ~ 82 [1992]
  • Evaluation of brand extensions The role of product feature similarity and brand concept consistency Journal of Consumer Research
    Park WC 185-195 [1991]
  • Dictionary of marketing terms The effects of brand extensions on market share and advertising efficiency Journal of Marketing Research The effects of brand extensions on market share and advertising efficiency Journal of Marketing Research : 296 296 ~ 313 313
  • Consumer evaluation of brand extensions Journal of Marketing
    Aaker DA & Keller KL 27 ~ 41 [1992]
  • Consumer Evaluations of brand extensions Journal of Marketing
    Aaker DA [1990]
  • Brandextensionandcustomerloyalty
    Jiang Rao [2002]