확장 외식 브랜드에 대한 개념 일치성과 고객의 지식이 소비자 태도에 미치는 영향 연구
활용도 Analysis
논문 Analysis
연구자 Analysis
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확장 외식 브랜드에 대한 개념 일치성과 고객의 지식이 소비자 태도에 미치는 영향 연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
154
2
자세히
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
식품과 식료
154
0
계
154
0
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
2
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확장 외식 브랜드에 대한 개념 일치성과 고객의 지식이 소비자 태도에 미치는 영향 연구' 의 참고문헌
The ownership effect inconsumerresponsestobrandlinestretches
The formation of attitudes toward brand extensions :Testing and generalizing aaker and Keller's model
Judgments of brand similarity
Journal of Consumer Research consumer k (wledge assessment)
Evaluation of brand extensions The role of product feature similarity and brand concept consistency Journal of Consumer Research
Dictionary of marketing terms The effects of brand extensions on market share and advertising efficiency Journal of Marketing Research The effects of brand extensions on market share and advertising efficiency Journal of Marketing Research : 296 296 ~ 313 313
Consumer evaluation of brand extensions Journal of Marketing
Consumer Evaluations of brand extensions Journal of Marketing
Brandextensionandcustomerloyalty
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