패밀리 레스토랑 웹사이트 유용성 평가 차원 도출

논문상세정보
' 패밀리 레스토랑 웹사이트 유용성 평가 차원 도출' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • 공익사업
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
1,570 1

0.0%

' 패밀리 레스토랑 웹사이트 유용성 평가 차원 도출' 의 참고문헌

  • 패밀리레스토랑 브랜드별 선택속성 차이분석:부산지역 중심으로
    남외자 박현진 5 (3) 91 ~ 108 [2002]
  • 패밀리 레스토랑의 여성고객 마케팅 선호도에 관한 연구 20대 여성고객을 중심으로
    6 (1) 65 ~ 83 [2003]
  • 패밀리 레스토랑 인터넷 마케팅에 관한 연구 홈페이지를 중심으로
    7 (1) 203 ~ 227 [2001]
  • 패밀리 레스토랑 웹사이트 활성화 전략에 관한 연구 국내 패밀리레스토랑을 중심으로
    25 (2) 315 ~ 337 [2001]
  • 박사
  • 인터넷 광고가 웹사이트 태도,브랜드 태도,구매의도에 미치는 영향:패밀리 레스토랑 홈페이지 광고를 중심으로
    박노현 11 (2) 115 ~ 132 [2002]
  • 웹사이트 평가를 통한 e비즈니스 성공 전략
    [2001]
  • 웹사이트 컨텐츠 특성이 웹사이트 성과에 미치는 영향요인에 관한 연구 User-centric internet shopping mall을 중심으로
    4 (1) 60 ~ 73 [2000]
  • 외식산업 인터넷 마케팅 활용에 관한 연구 사용자들의 인터넷 홈페이지 활용에 관한 사례를 중심으로
    1 (1) 71 ~ 96 [1998]
  • 외식브랜드 2002년 결산 및 2003년 전망
    (2월호) [2003]
  • http://www.krnic.co.kr
  • Website design viewing the web as a cognitive landscape 5746
    1 ~ 8 [2002]
  • Web-site marketing for the travel-and-tourism industry
    55 ~ 65 [2001]
  • Use quality and the World Wide Web 39 (12)
    827 ~ 836 [1997]
  • Usability metrics Tracking interface improvements 13 (6)
    12 ~ 14 [1999]
  • The content and design of web sites 37
    123 ~ 134 [1999]
  • Restaurant websites that click 9
    161 ~ 178 [2002]
  • Restaurant marketing on the World Wide Web 37 (1)
    61 ~ 71 [1996]
  • New media interactive advertisingvs. traditional advertising
    Bezjian-Avery Iacobucci 23 ~ 32 [1998]
  • Marketing on the Internet 13 (4)
    27 ~ 39 [1996]
  • Marketing in HypermediaComputer-MediatedEnvironment:ConceptualFoundations
    Hoffman P.Novak 50 ~ 68 [1996]
  • Leveraging the web for corporate success 42
    3 ~ 10 [1999]
  • Journal of Marketing
  • Journal of Communication
    Steuer [1992]
  • Information technology and the performance of the restaurant firms 22 (3)
    239 ~ 251 [1998]
  • Improving the performance of hospitality firms 12 (3)
    149 ~ 155 [2000]
  • Functionality and usability 30 (3)
    [1987]
  • Exploring the use of computer-mediated communication
    [1993]
  • Exploring the factors associated with web site success in the context of electronic commerce 38
    23 ~ 33 [2000]
  • Exploring the factors associated with web site success in the context of electronic commerce
    Liu 23 ~ 33 [2000]
  • Consumer behavior and Y2K
    14 ~ 18 [1999]
  • Chameleons in market space 2 (1)
    7 ~ 21 [1996]
  • Business use of the World Wide Web 16 (2)
    83 ~ 102 [1996]
  • Business transformation on the Internet 17 (5)
    466 ~ 476 [1999]
  • Building customerrelations over the Internet 31
    155 ~ 163 [2002]
  • Attitude toward the Site“
    Chen Wells 27 ~ 37 [1999]
  • Applying evaluation criteria to New Zealand government Web sites
    Smith International Journal of Information Management 21 137 ~ 149 [2001]
  • 3C-D-T 비즈니스 웹사이트 평가프레임워크에 응용에 관한 실증적 연구 쇼핑몰, 증권, 정보검색 사이트를 중심으로
    [2002]