대학 이미지 개선요인으로서의 간접광고 효과 연구

논문상세정보
' 대학 이미지 개선요인으로서의 간접광고 효과 연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • 경영관리
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
2,291 1

0.0%

' 대학 이미지 개선요인으로서의 간접광고 효과 연구' 의 참고문헌

  • 텔레비젼 프로그램에서 제품배치 의 효과 연구
    [2000]
  • 마케팅 PR 효과에 대한 연구: 영화를 활용한 상품판매 촉진전략을 중심으로
    23 ~ [1996]
  • 대학의 마케팅 커뮤니케이션 전략: 통합적 접근방법
    (45) 109 ~ [1999]
  • The Cost Efficiency and Communication Effects Associated with Brand Name Exposure within Motion Pictures
    [1987]
  • Remebering Emotional Events: The Fate of Detaled Information 5
    81 ~ 108 [1991]
  • Product Placement is Under New Attack 141
    [1992]
  • Product Placement
    [1995]
  • Effects of Brabd Placement in Motion Pictureism in Proceedings of the 1994 Conference of the American Academy of Advertising
    90 ~ 96 [1994]
  • Beyond Advertising and Publicity: Hybrid Message & Publicity Policy Issues 23 (4)
    29 ~ 46 [1994]
  • A Review and Investigation into The Effectiveness of Product Placements in Films in The Proceedings of The American Academy of Advertising
    97 ~ 102 [1994]