리뷰를 활용한 고객 품질 만족도 지수 개발 : TV 사례연구

논문상세정보
' 리뷰를 활용한 고객 품질 만족도 지수 개발 : TV 사례연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • Online Reviews
  • Regression Analysis
  • quality satisfaction
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
216 0

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' 리뷰를 활용한 고객 품질 만족도 지수 개발 : TV 사례연구' 의 참고문헌

  • 텍스트마이닝을 활용한 OTT 서비스 리뷰 분석: 로컬 서비스 경쟁우위 확보 방안을 중심으로
    조호수 [2021]
  • 디지털 전환 시대의 새로운 품질 차원 적용 사례연구
    박민서 [2021]
  • 대학 이러닝에서 시스템, 정보 및 서비스 품질이 학습자 만족도에 미치는 영향력 분석
    이종연 [2010]
  • 글로벌 화장품 브랜드의 소비자 만족도 분석: 텍스트마이닝 기반의 사용자 후기 분석을 중심으로
    박재훈 [2021]
  • 국내 이동통신 3사별 서비스 품질 요인이 신뢰, 고객만족도 및 고객충성도에 미치는 영향 분석
    구현모 [2021]
  • The Impact of COVID-19 on Content Usage Behavior
  • The American Customer Satisfaction Index : Nature , Purpose , and Findings
    FORNELL , C [1996]
  • SERVQUAL: A Mmultiple-item Scale for Measuring Consumer Perceptions of Service Quality
  • Review-based measurement of customer satisfaction in mobile service : Sentiment analysis and VIKOR approach
    Kang, D. [2014]
  • Revealing customers’ satisfaction and preferences through online review analysis : The case of Canary Islands hotels
    Ahani, A. [2019]
  • Product customer satisfaction measurement based on multiple online consumer review features
    Liu, Y. [2021]
  • Online customer reviews of hotels : As participation increases, better evaluation is obtained
  • Measuring e-Commerce service quality from online customer review using sentiment analysis
    Sari, P. K. [2018]
  • Improving causality : the significance of control variable, phenomena, and recommendations
    Park, W. W. [2010]
  • Impact on the video Game industry during the COVID-19pandemic
    Ortiz, L. [2020]
  • Global Soundbar Market 2022 – 2030
  • Development of conceptual framework for internet banking customer satisfaction index
  • Determinants of online review credibility and its impact on consumers’ purchase intention
  • Customer satisfaction in the restaurant industry : An examination of the transaction-specific model
  • Can online reviews reveal a product's true quality? Empirical findings and analytical modeling of online word-of-mouth communication
    Hu, N. [2006]
  • Analysis of customer satisfaction in hotel service quality using analytic hierarchy process(AHP)
    Gupta, P. [2011]
  • A multiple criteria approach for airline passenger satisfaction measurement and service quality improvement
  • A customer satisfaction index model for international tourist hotels : Integrating consumption emotions into the American Customer Satisfaction Index
    Deng, W. J. [2013]