브랜드와 경영성과의 관계에서 브랜드 능력의 매개효과

선종학 2022년
논문상세정보
' 브랜드와 경영성과의 관계에서 브랜드 능력의 매개효과' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • Brand Capability
  • Business Performance
  • Mediating Effect
  • 경업성과
  • 매개효과
  • 브랜드 능력
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
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' 브랜드와 경영성과의 관계에서 브랜드 능력의 매개효과' 의 참고문헌

  • 빙그레 브랜디드 콘텐츠 속성이 브랜드 태도, 브랜드 애착과 브랜드 충성도에 미치는 영향 연구- VAB(가치, 태도, 행동)이론을 바탕으로 -
    권미정 [2022]
  • 마케팅 브랜드에서 브랜드 경영까지 의의와 해석
    하용훈 [2004]
  • 디자인 지향성의 선행요인과 기업성과의 관계에 관한 연구
    나광진 [2018]
  • 국내 유통업체의 프라이빗 브랜드(PB) 현황 및 브랜드 전략
    김미자 [2009]
  • 경영자원과 기업성과의 관계에서 브랜드의 조절효과
    선종학 [2021]
  • Toward a Synthesis of the Resource-Based and Dynamic-Capability Views of Rent Creation .
  • The role of actual, ideal, and ought self‐congruence in the consumption of hedonic versus utilitarian brands
    Huber, F. [2018]
  • The moderator-mediator variable distinction in social psychological research : conceptual, strategic, and statistical considerations
    Baron RM [1986]
  • The financial markets and customer satisfaction: Reexamining possible financial market mispricing of customer satisfaction
  • Strategic factor markets : Expectations , luck , and business strategy
  • Measuring Brand Equity across Products and Markets
  • Interbrand
  • How does marketing capability impact abnormal stock returns? The mediating role of growth
  • Effective employment brand equity through sustainable competitive advantage, marketing strategy, and corporate image
    Kim, K. H. [2011]
  • Dynamic capabilities and strategic management
  • Consumer-based brand equity conceptualisation and measurement: a literature review
  • Building strong brands
  • Brand management paradigms
  • A national customer satisfaction barometer : the swedish experience