케이팝 콘텐츠 업데이트 선호주기와 가격탄력성 차이 분석

논문상세정보
' 케이팝 콘텐츠 업데이트 선호주기와 가격탄력성 차이 분석' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • Content update interval
  • Fandom marketing
  • Fandom platform
  • K-pop content
  • Price elasticity
  • 가격탄력성
  • 케이팝 콘텐츠
  • 콘텐츠 업데이트 주기
  • 팬덤 마케팅
  • 팬덤 플랫폼
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
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' 케이팝 콘텐츠 업데이트 선호주기와 가격탄력성 차이 분석' 의 참고문헌

  • 한국 음악콘텐츠 서비스의 가격 전략
    신동명 [2014]
  • 텔레비전 콘텐츠 VOD에 대한 이용자 선호도와 속성변인의 컨조인트 분석
    임정수 [2013]
  • 온라인 콘텐츠의 컨조인트 분석: Video on Demand 서비스 사례를 중심으로
    이정우 [2007]
  • 온라인 콘텐츠 시장에서의 가격전략과 비즈니스 모델에 관한 분석
    김재철 [2006]
  • pricing information goods
  • Starting today, instead of "V LIVE", "Weverse 2.0"...NAVER-HIVE will grow the fandom market
  • Shared Information goods
    Bakos, Y [1999]
  • Principles of Economics
  • Pricing Strategy, Profit Sharing, and Market Structure in Digital Music Contents Industry
  • Pandustry Meets Digital: Digitally Enjoyable Fanship and Its Impact on the Advertising Industry
  • Network delivery of information goods
    Chuang, J.C [1997]
  • Dear-U, A New Pandustry Ecosystem Opens
  • Competitive pricing of information goods
  • Analysis of Price-Type Strategy and Success Factors in the Music Streaming Service Market
    Juhee Lee [2019]
  • A Study on Broadcasting Stations' Internet-Contents Strategy through Conjoint Analysis
  • 2020 Global Hallyu Status