증강현실 당구 콘텐츠를 위한 물리 시뮬레이션 개발

논문상세정보
' 증강현실 당구 콘텐츠를 위한 물리 시뮬레이션 개발' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • AR Billiards Content
  • Angular Velocity
  • Physics Simulation
  • Trajectory Estimation
  • velocity
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
99 0

0.0%

' 증강현실 당구 콘텐츠를 위한 물리 시뮬레이션 개발' 의 참고문헌

  • 포스트 코로나 시대 혼합현실 미디어의 전망
    홍일양 [2021]
  • Trend Analysis on Adoption of Virtual and Augmented Reality in the Architecture, Engineering, and Construction Industry
  • The effect of impulsive forces on a system with friction: the example of the billiard game
  • Technology development trend to solve social problems using VR/AR technology
    [2020]
  • Strategies to revitalize the immersive content industry for leading the 5G era
  • Non-smooth modelling of billiard- and superbilliard-ball collisions
  • Augmented Reality (Augmented Reality) technology trends and development prospects at home and abroad
    Se-Yun, Oh [2009]
  • Analysis of billiard ball collisions in two dimensions
  • An overview of augmented reality technology
  • AR을 이용한 당구 학습 시스템
    강승우 [2020]