공간인지가 브랜드 아이덴티티에 미치는 영향에 관한 연구 - 중국 오프라인 서점을 중심으로 -

논문상세정보
' 공간인지가 브랜드 아이덴티티에 미치는 영향에 관한 연구 - 중국 오프라인 서점을 중심으로 -' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • Brand
  • Cognitive Factors
  • Spatial Cognition
  • brand identity
  • offline bookstore
  • 공간인지
  • 브랜드
  • 브랜드아이덴티티
  • 오프라인 서점
  • 인지요소
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
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' 공간인지가 브랜드 아이덴티티에 미치는 영향에 관한 연구 - 중국 오프라인 서점을 중심으로 -' 의 참고문헌

  • 플래그십 스토어의 아이덴티티 구성요소 및 특성에 관한 연구
    사영재 [2016]
  • 브랜드 아이덴티티와 플래그쉽 스토어 공간디자인 아이덴티티 인지성향에 관한 비교연구
    왕소침 [2021]
  • 베이커리 카페의 아이덴티티 형성에 관한 연구-국내 선도브랜드 4사의 이미지 분석을 중심으로-
    김가희 [2014]
  • 매장 인지 요소가 브랜드 아이덴티티 구축에 미치는 효과 - 커피전문 브랜드의 실내환경 요소를 중심으로 -
    김경숙 [2010]
  • The Value Relevance of Brand Attitude in High-Technology Markets
  • Servicescapes: The Impact of Physical Surroundings on Customers and Employees
  • Research on the New Entity Bookstore Architectural Design under the Influence of Consumption Culture
    Li, Mengyi [2017]
  • Cultural Socialization : A Probe into the Transformation of Physical Bookstores against the Background of New Retailing
    Cui, Ming [2019]
  • Building Strong Brands: What is a strong brand
  • Brand identity
  • An Empirical Study on the Brand Image of the Private Entity Bookstores in China
    Fan, Yu [2017]
  • A study on the Brand Identity Cognition by the Space Element
    Lee, Yeonji [2015]
  • A Study on the Relationship Between Brand Identity and Interior Design in Brand Coffee Shop
  • A Study on the Interior Space Planning of Fashion Shop by using Characteristics of Space Cognitive Analysis
  • A Study on the Expressions of Aesthetic Perception Elements with Consideration of Space-Cognitive Characteristics of Subway Station Buildings