온라인 환경에서의 소비자 참여디자인과 브랜드 경험 특성 분석

논문상세정보
' 온라인 환경에서의 소비자 참여디자인과 브랜드 경험 특성 분석' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • Brand Experience
  • Consumer Participatory Design
  • Online Experience
  • 브랜드경험
  • 소비자 참여디자인
  • 온라인 경험
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
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' 온라인 환경에서의 소비자 참여디자인과 브랜드 경험 특성 분석' 의 참고문헌

  • 서비스디자인 관점에서 본 공공서비스·정책 개발 시 수요자와 효과적인 Co-Creation을 위한 Co-Design Tool Kit 개발
    안현서 [2020]
  • 사용자 참여중심 디자인 패러다임 연구 -참여적 디자인, 공동창조, 리빙 랩, 오픈 디자인을 중심으로-
    이선미 [2019]
  • The impact of eventmarketing on brand equity
  • Stimulating consumer community creation through a co-design approach
    Pia, S. [2020]
  • Special issue on participatory design
    Sanoff, H. [2007]
  • Smart mobs
    Rheingold [2003]
  • Professional perspectives on collaborative design
    Feast, L. [2012]
  • Probes, toolkits and prototypes
  • Online Tools for Co-design: User Involvement Through the Innovation Process
    Nakki, P. [2008]
  • General Set of Procedures for Constructivist Instructional Design
  • Experience and attitude towards luxury brands consumption in an emerging market
    Jhamb, D. [2020]
  • Effects of consumer perceptions of brand experience on the web
    Ha, H. Y. [2015]
  • Contextmapping : experiences from pracrice
  • Co-creation and the new landscapes of design
  • Co-Opting Customer Competence
  • Building with Bricks and Mor-tar : The Revenue Impact of Opening Physical Stores in a MultichannelEnvironment
    Koen, P. [2015]
  • Branding in the American funeral industry
    Sanders, G. [2012]
  • Brand experience : What is it? How is it measured? Does it affect loyalty
  • A New Consumerism: The Influence of Social Technologies on Product Design
    De Vere, L. [2014]
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