글로벌 화장품 브랜드의 소비자 만족도 분석: 텍스트마이닝 기반의 사용자 후기 분석을 중심으로
-
-
저자
박재훈
김예림
강수빈
-
제어번호
107950964
-
학술지명
품질경영학회지
-
권호사항
Vol.
49
No.
4
[
2021
]
-
발행처
한국품질경영학회
-
발행처 URL
http://www.ksqm.org
-
자료유형
학술저널
-
수록면
595-607
-
언어
Korean
-
출판년도
2021
-
등재정보
KCI등재
-
판매처
'
글로벌 화장품 브랜드의 소비자 만족도 분석: 텍스트마이닝 기반의 사용자 후기 분석을 중심으로' 의 참고문헌
-
인터넷쇼핑 이용후기 메시지의 신뢰평가와구매시점 및 구매 후 행동특성연구
-
When online reviews meet hyper differentiation : A study of the craft beer industry
-
What does the brand say? Effects of brand feedback to negative eWOM on brand trust and purchase intentions
-
What do hotel customers complain about? Text analysis using
-
What can big data and text analytics tell us about hotel guest experience and satisfaction?
-
Unlocking the power of big data in new product development
-
Social big data mining: A survey focused on opinion mining and sentiments analysis
-
Sentiment analysis algorithms and applications : A survey
-
SNS 특성에 의한 소비자의 화장품 구매태도가 관련정보와 구매 만족도에 미치는 영향
-
Process mining of logged gaming behavior
-
New avenues in opinion mining and sentiment analysis
-
Mining product maps for new product development
-
Identifying types of claims in online customer reviews. Association for Computational Linguistics
-
Gather customer concerns from online product reviews—A text summarization approach
-
Framework for Sentiment-Driven Evaluation of Customer Satisfaction With Cosmetics Brands
-
Electronic word-of-mouth via consumer-opinion platforms : What motivates consumers to articulate themselves on the Internet?
-
Deriving the pricing power of product features by mining consumer reviews
-
Automated marketing research using online customer reviews
-
A structure for opinion in social domains
-
A review of techniques for sentiment analysis of Twitter data
-
2016. Consumer Reports by Industry
'
글로벌 화장품 브랜드의 소비자 만족도 분석: 텍스트마이닝 기반의 사용자 후기 분석을 중심으로'
의 유사주제(
) 논문