디자인교육에서 평가방법이 창의적 인지과정에 미치는 영향
-
-
저자
이희명
-
제어번호
107697697
-
학술지명
한국공간디자인학회논문집
-
권호사항
Vol.
16
No.
4
[
2021
]
-
발행처
한국공간디자인학회
-
발행처 URL
http://www.kisd.or.kr
-
자료유형
학술저널
-
수록면
167-176
-
언어
Korean
-
출판년도
2021
-
등재정보
KCI등재
-
판매처
'
디자인교육에서 평가방법이 창의적 인지과정에 미치는 영향' 의 참고문헌
-
-
교육과정별 학습목표 기반 설계과제 운영 및 평가방식 탐색
-
The role of deliberate practice in the acquisition of expert performance
-
The Problem in Studio Teaching - Revisiting the Pedagogy of Studio Teaching
-
-
-
Rethinking Assessment for Higher Education: Learning for the Longer Term
-
Ner SPSS프로그램을 활용한 따라하는 통계분석
-
Juggling Cats:Investigating Effective Verbal Feedback in Graphic Design Critiques
-
International handbook of research in arts education
-
Developing the theory of formative assessment
-
CASE Creativity in Art Science and Engineering: How to Foster Creativity
-
Assessing highly-creative ability
-
Assessing Creativity: A Guide for Educators
-
An interactionist model of creative behavior
'
디자인교육에서 평가방법이 창의적 인지과정에 미치는 영향'
의 유사주제(
) 논문