중국의 온라인 쇼핑물의 서비스 품질이 고객신뢰, 고객만족도, 재구매의도와 구전의도에 미치는 영향에 관한 연구

논문상세정보
' 중국의 온라인 쇼핑물의 서비스 품질이 고객신뢰, 고객만족도, 재구매의도와 구전의도에 미치는 영향에 관한 연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • Chinese Electronic Commerce
  • Customer Satisfaction
  • Customer Trust
  • Repurchase Intentions
  • Service Quality
  • Word of Mouth Intention.
  • online shopping malls
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
2,006 0

0.0%

' 중국의 온라인 쇼핑물의 서비스 품질이 고객신뢰, 고객만족도, 재구매의도와 구전의도에 미치는 영향에 관한 연구' 의 참고문헌

  • 중국의 B2C 전자상거래 플랫폼의 물류서비스 품질이 고객성과에 미치는 영향에 관한 연구
    김현중 [2018]
  • 중국 농산물 전자상거래에서 물류기능이 소비자들의신뢰도에 미치는 영향
    이건 [2018]
  • 중국 O2O 커머스 특성과 소비자 특성이 신뢰, 욕구 및 이용의도에 미치는 영향
    장평 [2017]
  • 전자상거래 물류서비스가 고객만족과 관계품질에 미치는 영향에 관한 연구
    안운석 [2004]
  • 인터넷 패션 쇼핑몰의 상품특성이 여성 소비자의 쇼핑가치, 구매만족도 및 재구매의도에 미치는 영향
    홍병숙 [2009]
  • 인터넷 쇼핑에서 신뢰성이 고객만족에 미치는 영향: 한중 인터넷 쇼핑몰 비교
    안민섭 [2003]
  • 인터넷 쇼핑몰의 품질요인과 이용만족에 관한 연구
    정인진 [2000]
  • 인터넷 쇼핑몰의 초기화면 이미지가구매의도에 미치는 영향 ; 정보제공성, 흥미성 및 신뢰성의 매개적 작용
    심규열 [2005]
  • 인터넷 쇼핑몰에서의 소비자 충성도(e-충성도) 분석모형
    김철민 [2004]
  • 인터넷 쇼핑몰에서 제품구매 시 소비자 신뢰에 영향을 미치는 요인에 관한 연구- 종합몰, 전문몰 유형을 중심으로 -
    박종훈 [2005]
  • 웹 서비스 품질이 고객만족도에 미치는 영향요인에 관한 연구: N 포털사에 대한 사례
    하지용 [2018]
  • 물류서비스품질이 구매 후 반응에 미치는 영향에 관한 연구
    김선준 [2003]
  • 모바일 패션 쇼핑에 대한 태도 및 이용 의도에 영향을 미치는 요인에 관한 연구: 20∼30대 여성을 중심으로
    김민정 [2009]
  • 모바일 인터넷의 사용에 영향을 미치는 중요 요인에 대한 실증적 연구
    김호영 [2002]
  • “e - SERVQUAL - 인터넷 서비스 품질의 소비자 평가 측정 도구”
    이문규 [2002]
  • e-SERVQUAL : A Multiple-Item Scale for Assessing Electronic Service Quality
  • Why Users Leave? Discussion about Users’ Switching Behaviors in Social Network Sites
    Wu, Y. L. [2014]
  • Whence consumer loyalty?
  • WebQual™ : A Web Site Quality Instrument
  • Understanding Online Customers’ Ties to Merchants : The Moderating Influence of Trust on the Relationship between Switching Costs and E-loyalty
    Carter, M. [2014]
  • Trust in Internet Shopping: A Proposed Model and Measurement Instrument
    Christy, C. [2000]
  • Trust as a mediator of the relationship between organizational justice and work outcomes: Test of a social exchange model
    Aryee, S. [2002]
  • Trust and TAM in Online Shopping : An Integrated Model
  • The Role of Etail Quality, E-Satisfaction and E-Trust in Online Loyalty Development Process
    Kim, J. [2009]
  • SERVQUAL : A Multiple-item Scale for Measuring Consumer Perceptions of Service Quality
  • Research on Social Distance and the Effectiveness of Word-of-Mouth Communication:An Interpretive Perspective
    Wang, Yucai [2012]
  • Research on B2C Mobile E-Commerce Service Quality Evaluation Index : Based on SEVERQUAL Model
  • Promoting the Development of Cross-border E-Commerce Logistics
  • Postal Image Filtering Method Based on ROI Image Matching
  • On Online Repurchase Intentions : Antecedents and the Moderating Role of Switching Cost
  • Moderating effects of online shopping experience on customer satisfaction and repurchase intentions
  • Measuring Service Quality: A Reexamination and Extension
  • Inter-shop: Enhancing the Vender/Customer Dialectic in Electronic Shopping
    Baty, J. B. [1995]
  • Inspecting the Relationship among E-service Quality, E-trust, E-customer Satisfaction and Behavioral Intentions of Online Shopping Customers
  • Establishing Trust in Social Commerce through Social Word of Mouth
    Hajli, M. [2013]
  • Effects of Internet Shopping Factors on Customer Satisfaction and Re-purchase Intention
  • Customer Satisfaction Evaluation of Online Shopping Flow Distribution Service Based on Factor Weight Ranking Estimation Method
    He, Mingke [2015]
  • Consumer trust in an Internet store
  • Building service relationships : It’s all about promises
  • An experimental study of customer effort, expectation, and satisfaction
  • An Empirical Study on the Customer Loyalty in the Shopping Mall Industry in Korea
    An, Joon-Mo [2001]
  • A national customer satisfaction barometer : The Swedish experience
    Fornell, C. [1992]
  • A cognitive model of the antecedents and consequences of satisfaction decisions
  • A Study of Relationship among Service Quality of E-commerce Websites, Customer Satisfaction, and Purchase Intention
    Dhingra, S. [2020]
  • A Study of Logistics Service Quality in Internet Shopping Mall
  • A Service-oriented Approach to Marketing Service European
  • A Model of Direct and Intermediated Sales
  • A Model of Consumer Perceptions and Intentions for a Supermarket Retailer
    Sirohi, N. [1998]