새벽배송의 물류 서비스 품질이 고객만족에 미치는 영향: 친환경 태도의 조절효과

' 새벽배송의 물류 서비스 품질이 고객만족에 미치는 영향: 친환경 태도의 조절효과' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • After Sales Service Quality
  • Customer Satisfaction
  • Delivery Quality
  • Early Morning Delivery
  • Eco Friendly Attitudes
  • Logistics Service Quality
  • Order Quality
  • 고객만족
  • 물류서비스품질
  • 배송품질
  • 사후서비스품질
  • 새벽배송
  • 주문품질
  • 친환경 태도
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
2,412 0

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' 새벽배송의 물류 서비스 품질이 고객만족에 미치는 영향: 친환경 태도의 조절효과' 의 참고문헌

  • 택배 서비스 품질의 측정에 관한 연구
    김재욱 [2002]
  • 중국의 B2C 전자상거래 플랫폼의 물류서비스 품질이 고객성과에 미치는 영향에 관한 연구
    김현중 [2018]
  • 전자상거래 물류서비스가 고객만족과 관계품질에 미치는 영향에 관한 연구
    안운석 [2004]
  • 우리나라 냉동식품 택배배송의 안전성 확보에 대한 연구
    한광희 [2019]
  • 신선물류의 선진화 과제와 발전 방안 - 저온저장 및 운송업계의 사회적 책임으로 중심으로-
    한관순 [2018]
  • 블록체인의 스마트계약을 이용한 콜드체인 서비스 품질 측정 방안에 대한 연구
    김창현 [2019]
  • 배송서비스 품질이 온라인 쇼핑 재구매 의도에 미치는 영향에 관한 연구
    박정선 [2019]
  • “중국 농산물 온라인 쇼핑몰의 물류서비스품질이 고객혜택, 고객만족 및 재이용의도에 미치는 영향”
    손증군 [2018]
  • What is the throne of early morning delivery?
    Park, H. G. [2020]
  • The key facilitators and acceptors of the 4th industrial revolution
    Lee, J. H. [2017]
  • The impact of the logistics management in customer satisfaction
  • Quality management in the logistics function: an empirical study
  • Production scheduling and vehicle routing with time windows for perishable food products
  • Physical distribution service: A fundamental marketing concept?
  • Logistics management
  • Limits and Implications of Waste Plastic Management Policy
    Lee, J. I. [2019]
  • Early morning delivery, gunless battlefield
    Kang, Y. K. [2019]
  • E-satisfaction: an initial examination
  • DEFINING SUPPLY CHAIN MANAGEMENT
  • Consumer Reactions to Electronic Shopping on the World Wide Web
  • Company’s Value Creation Via Customer Satisfaction and Environmental Sustainability Influence
  • A study on the sustainability of eco-friendly food package
    Jo, H. Y. [2014]
  • 4차 산업혁명에 따른 물류 산업 유형 구분과 대응 방안
    남현정 [2018]
  • 2020 Early morning delivery service awareness survey
  • 2019 Early morning delivery service awareness survey