온라인 리뷰 분석을 활용한 카지노 호텔 이용 경험에 관한 연구

논문상세정보
' 온라인 리뷰 분석을 활용한 카지노 호텔 이용 경험에 관한 연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • Big data
  • Casino hotel
  • customer experience
  • online review
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
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' 온라인 리뷰 분석을 활용한 카지노 호텔 이용 경험에 관한 연구' 의 참고문헌

  • 트립어드바이저 리뷰 분석을 통한 부산지역 레스토랑 인식에 관한 연구 1: 영문 리뷰를 중심으로
    반현정 [2019]
  • 전시컨벤션센터 식품박람회와 관련된 빅데이터의 의미연결망 분석
    김학선 [2017]
  • 의미연결망 분석을 통한 부산관광에 관한 탐색적 연구: 구글 웹, 뉴스 검색을 이용하여
    김예지 [2019]
  • 온라인 환경에서의 정보특성이 구전효과에 미치는 영향에 관한 연구 : 소비자 제품지식의 조절효과를 중심으로
    이은영 [2005]
  • 소비자 평점이 모바일 애플리케이션 구매에 미치는 영향- 한국과 미국 소비자와의 비교를 중심으로 -
    송치훈 [2014]
  • What do hotel customers complain about? Text analysis using structural topic model
    Hu, N [2019]
  • Understanding customer experience and satisfaction through airline passengers’ online review
    Ban, H. J. [2019]
  • Tried and tested : The impact of online hotel reviews on consumer consideration
  • The influence of online reviews on consumers' attributions of service quality and control for service standards in hotels
  • The impact of e-word-of-mouth on the online popularity of restaurants : A comparison of consumer reviews and editor reviews
    Zhang, Z. [2010]
  • The Theory of Buyer Behavior
  • Service recovery attributions and word-of-mouth intentions
  • Service failures and recovery actions in the hotel industry : A text-mining approach
    Lee, M. J. [2011]
  • Semantic Network Analysis of Hotel Package through the Big Data
    반현정 [2019]
  • NA-advances in consumer research,Vol. 10
  • More than words : The influence of affective content and linguistic style matches in online reviews on conversion rates
    Ludwig, S. [2013]
  • Models of consumer satisfaction formation: An extension
    Tse, D. K. [1988]
  • Measurement and evaluation of satisfaction processes in retail settings
  • It's about time : Revisiting UTAUT2 to examine consumers’ intentions to use NFC mobile payments in hotels
    Morosan, C. [2016]
  • Investigating key attributes in experience and satisfaction of hotel customer using online review data
    Ban, H. J. [2019]
  • Image as a factor in tourism development
    Hunt, J. D. [1975]
  • How E-WOM motivations vary by hotel review website
  • Hospitality and tourism online reviews : Recent trends and future directions
  • Customer satisfaction, market share, and profitability: Findings from Sweden
  • Customer satisfaction in the hotel industry : Meaning and measurement
  • Customer satisfaction and service quality : a critical review of the literature and research implications for the hospitality industry
    Oh, H. [1996]
  • Consumer Behavior
    Engel, J. F [1993]
  • Assessing the importance and relationships of ratings on user-generated traveler reviews
  • A survey on Internet usage
  • A study of characteristics of e-WoM affecting consumer's social media opinion behavior
  • A procedure for scaling perceptions of lodging quality
  • A Study of Comparison between Restraunt Industries in Seoul and Busan through Big Data Analytics