유통업체 브랜드 이용 정도 및 점포 충성도 -패널 데이터 활용 및 관리 체계-

논문상세정보
' 유통업체 브랜드 이용 정도 및 점포 충성도 -패널 데이터 활용 및 관리 체계-' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • FMCG
  • PB share
  • PB 이용도
  • loyalty
  • panel data analysis
  • private brand
  • 유통업체 브랜드
  • 충성도
  • 패널자료 분석
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
1,703 0

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' 유통업체 브랜드 이용 정도 및 점포 충성도 -패널 데이터 활용 및 관리 체계-' 의 참고문헌

  • 패널 자료 분석을 활용한 유통업자 상표 이용도와 점포 충성도의 관계
    이라경 [2020]
  • 중국 소비자의 유통업체상표에 대한 만족도의 선행요인에 관한 연구
    박진용 [2012]
  • 소비자의 경제적 어려움 지각과 합리적 소비 성향이 유통업체 브랜드 구매의도에 미치는 영향
    박진용 [2016]
  • 사회간접자본 확충을 위한 지방정부의 재정수단선택과 지역경제 효율성에 관한 실증연구
    이영성 [2004]
  • Who Benefits from Store Brand Entry?
    Pauwels, K. [2004]
  • When do private labels succeed?
    Hoch, S. J. [1993]
  • Unequally Spaced Panel Data Regressions with AR(1)Distuebances
  • The State of Private Label around the World, Nielsen Report
  • Store Brand and Store Loyalty : The Moderating Role of Store Brand Positioning
  • Some tests of specification for panel data : Monte Carlo evidence and an application to employment equations
  • Role of Retailer Positioning and Product Category on the Relationship between Store Brand Consumption and store Loyalty
  • Private-Label Use and Store Loyalty
  • Private Labels and the Channel Relationship : A Cross-Category Analysis
  • Private Label Share, Branding Strategy and Store Loyalty
  • Principle of STATA
    Min, I. S. [2012]
  • Moderating Effects of the Relationship between Private Label Share and Store Loyalty
  • Lecture of Panel Data
    Han, C. L. [2017]
  • Initial conditions and moment restrictions in dynamic panel data models
  • Grocery Generics : An Extension of the Private Label Concept
  • Economic Analysis of Panel Data
  • Econometric Analysis of Cross Section and Panel Data
  • Do Store Brands Aid Store Loyalty?
  • Consumer Report of Private Brand and No Brand
  • Another look at the instrumental variable estimation of error-components models
  • An Empirical Analysis of the Determinants of Retail Margins : The Role of Store-Brand Share
  • A Finite Sample Correction for the Variance of Linear Efficient Two-step GMM Estimators