여행자 참여와 서비스가치, 몰입의 관계

논문상세정보
' 여행자 참여와 서비스가치, 몰입의 관계' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • Tourist Participation. Customer Participation Behavior. Service Value. Commitment.
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
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' 여행자 참여와 서비스가치, 몰입의 관계' 의 참고문헌

  • 호텔레스토랑 고객의 타고객지각이 고객시민행동에 미치는 영향에 관한 연구: 라포(rapport)의 매개효과를 중심으로
    김현정 [2018]
  • 호텔고객이 지각한 관계편익이 고객만족과 고객시민행동에 미치는 영향
    최호준 [2019]
  • 호텔고객이 지각하는 신뢰의 대상별 차원이 고객시민행동에 미치는 영향: 신뢰전이를 중심으로
    최우성 [2014]
  • 호텔 이용객의 고객참여활동과 고객 지식이 가치공동창출과 신뢰에 미치는 영향
    윤세목 [2017]
  • 크루즈관광객의 선상이벤트 참가동기가 정서적관여도와 고객시민행동에 미치는 영향
    박정익 [2018]
  • 전통시장 현대화가 서비스가치를 매개로 만족도와 충성도에 미치는 영향연구: 1913송정역시장을 사례로
    조동원 [2019]
  • 저가항공사 서비스품질과 서비스가치 및 고객충성도의 관계에 관한 연구
    안희정 [2014]
  • 온라인 여행시장에서 몰입과 고객참여간 관계 연구
    손원목 [2010]
  • 온라인 브랜드의 총체적 체험이 소비자-브랜드 관계 및 브랜드 애착, 브랜드 몰입에 미치는 영향 - 네이버 브랜드 카페 사용자들을 중심으로 -
    한광석 [2011]
  • 여행서비스 품질만족과 관광자 웰빙(Well-Being)
    김정훈 [2005]
  • 소매서비스업에서의 고객참여행동 및 시민행동과 몰입의 관계
    안진우 [2014]
  • 서비스 산업에서 고객시민행동의 영향 요인에 대한 연구: 경제적, 정서적 동기를 중심으로
    김락현 [2017]
  • 농촌특화마을의 물리적환경과 서비스가치, 행동의도 관계 연구
    노형준 [2018]
  • 농촌관광마을 서비스품질이 관광객의 지각된 가치와 행동의도에 미치는 영향: 임실 치즈테마파크 사례로
    송광인 [2019]
  • 기업의 사회적 책임 활동 과정에서의 고객참여가 고객 반응에 미치는 영향
    장정민 [2016]
  • 기술적,기능적 고객의 역할에 의한 고객참여행동과 시민행동 이 서비스품질에 미치는 영향에 관한 연구
    서문식 [2009]
  • 고객참여가 서비스접점에서 서비스제공자와의 상호작용과 감정적 요소에 미치는 영향 - 사회교환의 감정이론을 중심으로 -
    서문식 [2009]
  • 고객참여가 브랜드몰입, 브랜드신뢰, 고객만족에 미치는 영향
    김주희 [2019]
  • 고객관점에서 서비스 제공자의 유머스타일이 고객참여행동과 만족, 애호도에 미치는 영향
    김유경 [2014]
  • 고객가치가 관계품질 및 고객충성도에 미치는 영향: 치과병·의원을 중심으로
    이수욱 [2014]
  • Welcome to the Experience Economy
    Pine, J. B. [1998]
  • The impact of service scripts on customer citizenship behavior and the moderating role of employee customer orientation
    Nguyen, H. [2014]
  • The Role of Affective Factors on Perceived Cruise Vacation Value
    Duman, T. [2005]
  • The Measurement of Organizational Commitment
  • The Different Roles of Satisfaction, Trust, and Commitment in Customer Relationships
  • The Consumer as ‘Transient Employee’ Consumer Satisfaction through the Lens of Job-performance Models
  • Roles of Perceived Behavioral Control and Self efficacy to Volunteer Tourists' Intended Participation via Theory of Planned Behavior
    Lee, S. J. [2018]
  • Organization
  • On value and value co-creation : A service systems and service logic perspective
  • Notes on the Concept of Commitment
  • Managing Service Companies: Strategies for Success
    Irons, K [1994]
  • Interactive Marketing Models
  • Handbook of Services Marketing and Management
  • Evaluating the Effectiveness of Interactive Marketing
    File, K. M. [1993]
  • Do Cstomer Participation and Cognitive Ability Influence Satisfaction?
    Jia, J. [2016]
  • Development of a Scale to Measure Memorable Tourism Experience
    Kim, J. [2012]
  • Development of Organizational Commitment During the First Year of Employment : A Longitudinal Study of Pre-and Post-entry Influences
  • Developing buyer-Seller Relationship
  • Customers as good soldiers : Examining citizenship behaviors in internet service deliveries
    Groth, M. [2005]
  • Customer Voluntary Performance : Customers As Partners In Service Delivery
  • Customer Participation in Services : Domain, Scope, and Boundaries
    Dong, B. [2017]
  • Customer Participation in Service
  • Customer Participation and Citizenship Behavioral Influences on Employee Performance, Satisfaction, Commitment, and Turnover Intention
    Yi, Y. [2011]
  • Customer Contributions and Roles in Service Delivery
  • Consumer perceptions of price, quality, and value: a means-end model and synthesis of evidence
  • Consumer Values among Restaurant Customers
    Jensen O. [2007]
  • Consumer Perceived Value : The Development of a Multiple Item Scale
  • Concept of Service in the Hospitality Industry