편의점 PB식품의 선택속성이 소비자의 구매의도 및 구전의도에 미치는 영향

' 편의점 PB식품의 선택속성이 소비자의 구매의도 및 구전의도에 미치는 영향' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • Brand Image
  • Brand Trust
  • Convenience store food PB
  • Perceived Quality
  • perceived value
  • purchase intention
  • wordof-mouth intention
  • 구매의도
  • 구전 의도
  • 브랜드 이미지
  • 브랜드신뢰
  • 지각된 가치
  • 지각된 품질
  • 편의점 식품 PB
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
5,549 0

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' 편의점 PB식품의 선택속성이 소비자의 구매의도 및 구전의도에 미치는 영향' 의 참고문헌

  • 편의점 식품군 소비가치와 선택속성간의 정준상관관계
    유세란 [2019]
  • 유통업체와 제조업체에 대한 신뢰가 유통업체 브랜드의 구매의도에 미치는 영향에 관한 연구
    유현미 [2008]
  • 유통업체브랜드 구매 의도 및 선행 변수와의 관계에 관한 연구: 할인점 출점 지역의 차이를 중심으로
    박진용 [2003]
  • 유통업자상표의류 구매의도 및 구매후 만족에 관한 연구
    박진용 [2001]
  • 브랜드 이미지와 구매의도 간의 영향관계에서 상품 신뢰의 매개효과 검증: PB 쌀을 중심으로
    김덕현 [2014]
  • 만족, 재구매의도, 브랜드 신뢰에 영향을 미치는 편의점 PB 메뉴 상품 속성에 관한 연구
    이은용 [2016]
  • 도시락 상품의 브랜드 이미지, 품질수준, 지각된 가치가 브랜드 신뢰와 구매의도에 미치는 영향: 편의점 PB 도시락과 도시락 전문 브랜드 비교연구
    황예진 [2016]
  • 가정간편식의 제품신뢰도가 브랜드 이미지, 재구매의도, 구전효과에 미치는 영향 : 업체 형태에 따른 조절효과를 중심으로
    황진수 [2019]
  • “호텔 레스토랑 고객의 소비감정, 소비가치, 브랜드 이미지, 고객 행동의도 간의 구조관계 분석: 소셜커머스 사용 여부에 대한 비교를 중심으로”
    이채은 [2014]
  • What is driving the continued growth in demand for air travel? Customer value of air transport
    Bieger, T. [2007]
  • What Does Product Quality Really Mean
  • The role of store image, perceived quality, trust and perceived value in predicting consumers’ purchase intentions towards organic private label food
  • The influence of perceived price, perceived quality, brand image, and store image on the purchase intention of Hypermart private label
  • The impact of corporate marketing on a company's brand extensions
  • The Relationships among Perceived Quality, Perceived Risk and Perceived Product Value
    Snoj, B. [2004]
  • The Relationship among Corporate Social Responsibility, Ser-vice Quality, Corporate Image and Purchase Intention
  • The Influence of Brand Image on Customer Satisfaction and Revisit Intention in Coffee Shop: Focusing on
  • The Commitment-Trust Theory of Relationship Marketing
  • The Chain of Effects from Brand Trust and Brand Affect to Brand Performance: The Role of Brand Loyalty
  • Store Image as a Risk Reducer
  • Relationship Quality, Relationship Value, Purchasing Intention: An Empirical Study in the Retail Industry In the USA, Ja-pan, and Taiwan
  • PB 상품에 대한 소비자의 지각특성이 관계지속의도에 미치는 영향 : 브랜드 신뢰 및 브랜드자산을 매개로한 정책적 접근
    임채관 [2012]
  • Moving Beyond Fit : The Role of Brand Portfolio Characteristics in Consumer Evaluations of Brand Reliability
  • Motivating Purchase of Private Brands: Effects of Store Image, Product Signatureness, and Quality Variation
  • Modelling Consumers Responses to an Apparel Store Brand:
  • Marketing management
    Kotler, P. [2011]
  • Household store brand proneness: A frame-work
  • HMR 선택속성이 태도와 재구매의도에 미치는 영향: 브랜드 신뢰의 조절역할을 중심으로
    라채일 [2018]
  • HMR 브랜드 이미지가 구매의도 및 브랜드 충성도에 미치는 영향: 브랜드 신뢰의 매개역할을 중심으로
    한지수 [2017]
  • Extrinsic and intrinsic cue effects on perceptions of store brand quality
  • Endorser Credibility Effects on Yemeni Male Consumer’s Attitudes towards Advertising, Brand Attitude and Purchase Intention: The Mediating Role of Attitude toward Brand
  • Customer value : the next source for competitive advantage
  • Consurner behavior
  • Consumer Perception of Price, Quality and Value : A Mean-End Model and Synthesis of Evidence
  • Consumer Be-havior
  • A Study on Consumers’ Attitude to-wards Brand Image, Athletes Endorsement, and Purchase Intention