고객무례경험이 직무열의를 매개로 서비스 성과에 미치는 효과: 고객파워와 직무자율성의 역할을 중심으로

' 고객무례경험이 직무열의를 매개로 서비스 성과에 미치는 효과: 고객파워와 직무자율성의 역할을 중심으로' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • Customer power
  • Experienced customer incivility
  • Service performance
  • Work engagement
  • job autonomy
  • 고객 무례 경험
  • 고객 파워
  • 서비스 성과
  • 직무열의
  • 직무자율성
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
1,065 0

0.0%

' 고객무례경험이 직무열의를 매개로 서비스 성과에 미치는 효과: 고객파워와 직무자율성의 역할을 중심으로' 의 참고문헌

  • 고객의 무례한 행동이 서비스 직원의 일과 생활 영역에 미치는 부정적 영향에 관한 연구- 조직후원인식과 심리적 디스트레스의 조절된 매개효과
    김미미 [2017]
  • 고객 무례 경험이 판매원의 교차판매행동에 미치는 영향 : 직무관련 자기 효능감과 고객지향성의 매개효과를 중심으로
    강성호 [2018]
  • Work Engagement: An Emerging Concept in Occupational Health Psychology
  • Weekly Work Engagement and Performance: A Study among Starting Teachers
  • The Job Demands-Resources Model: State of the Art
  • The Additive Value of Positive Psychological Capital in Predicting Work Attitudes and Behavior
    Avey, J. [2010]
  • On the Evaluation of Structural Equation Models
  • Emotional Regulation as a Mediator between Interpersonal Mistreatment and Distress
  • Customer Incivility and Employee Well-Being: Testing the Moderating Effects of Meaning, Perspective Taking and Transformational Leadership