앙상블 기법을 활용한 온라인 음식 상품 리뷰 감성 분석

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논문상세정보
인용/피인용
선종화(禪宗畵)의 회화적(繪畵的) 특징(特徵)과 예술적(藝術的) 사유(思惟) 고찰(考察)
' 앙상블 기법을 활용한 온라인 음식 상품 리뷰 감성 분석' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • Ensemble technique
  • Machine learning
  • Online market
  • Sentiment analysis
  • Text mining
  • 감성분석
  • 머신 러닝
  • 앙상블 기법
  • 온라인마켓
  • 텍스트 마이닝
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
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' 앙상블 기법을 활용한 온라인 음식 상품 리뷰 감성 분석' 의 참고문헌

  • 텍스트 및 영상의 멀티모달분석을 이용한 트위터 사용자의 감성 흐름 모니터링 기술
    김은이 [2018]
  • 텍스트 마이닝을 활용한 4차 산업혁명 핵심기술 연관분석
    류재한 [2018]
  • 텍스트 마이닝을 이용한2012년 한국대선 관련 트위터 분석
    배정환 [2013]
  • 워드 임베딩을 이용한 아마존 패션 상품 리뷰의 사용자 감성 분석
    이동엽 [2017]
  • information science and applications
  • Twitter sentiment analysis: A bootstrap ensemble framework
    A. Hassan [2013]
  • Tweet sentiment analysis with classifier ensembles
  • The causal relationship between risk and trust in the online marketplace: A bidirectional perspective
    Gimun Kim [2016]
  • Tapping the power of text mining
    Weiguo Fan [2006]
  • Sentiment classification: The contribution of ensemble learning
    Gang Wang [2014]
  • Sentiment analysis: Bayesian Ensemble Learning
    E. Fersini [2014]
  • Pattern classification using ensemble methods
    L. Rokach [2010]
  • Identifying the pathways for meaning circulation using text network analysis
  • FBM: Combining lexicon-based ML and heuristics for Social Media Polarities
  • Ensemble learning for sentiment classification
    Y. Su [2012]
  • Building Effective Online Marketplaces with Institution-Based Trust
  • A sentiment classification model based on multiple classifiers