상호작용 화이트보드 및 증강현실 애플리케이션을 사용한 비디오 모델링 읽기 교수가 읽기부진 학생의 음운변동이 적용되는 단어인지에 미치는 효과

' 상호작용 화이트보드 및 증강현실 애플리케이션을 사용한 비디오 모델링 읽기 교수가 읽기부진 학생의 음운변동이 적용되는 단어인지에 미치는 효과' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • Augmented reality
  • Interactive whiteboard
  • Reading
  • Struggling reader
  • Video modeling
  • 비디오모델링
  • 상호작용 화이트보드
  • 읽기
  • 증강현실
  • 학습부진
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
1,577 0

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' 상호작용 화이트보드 및 증강현실 애플리케이션을 사용한 비디오 모델링 읽기 교수가 읽기부진 학생의 음운변동이 적용되는 단어인지에 미치는 효과' 의 참고문헌

  • Video self-modeling on an iPad to teach functional math skills to adolescents with ASD and intellectual disability
  • Video self-modeling
    Buggey, T. [2012]
  • The effects of video self‐modeling on the decoding skills of children at risk for reading disabilities
  • Self-efficacy : The exercise of control
    Bandura, A. [1997]
  • Perceived self-efficacy in cognitive development and functioning
    Bandura, A. [1993]
  • Final reading outcomes of the national randomized field trial of Success for All
    Borman, G. [2007]
  • Explicit instruction : Effective and efficient Teaching
    Archer, A. [2011]
  • Augmented reality: an overview. In Handbook of augmented reality
  • A meta-analysis of video modeling and video self-modeling interventions for children and adolescents with autism spectrum disorders
    Bellini, S. [2007]