한류가 국가브랜드 태도에 미치는 영향에 관한 연구: 문화차원의 조절효과를 중심으로
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한류가 국가브랜드 태도에 미치는 영향에 관한 연구: 문화차원의 조절효과를 중심으로' 의 참고문헌
유․무형적 한류 경험과 한국산 제품 구매의도 간 관계에서 과시소비성향의 조절효과 검증: 사드배치 논란 이전의 중국인 소비자를 대상으로
광고에 대한 태도란 무엇인가? - 개념의 사용 현황과 문제점
경제한류와 문화한류가 한국 브랜드 이미지 형성에 미치는 역할ᐨ인도네시아에서의 한국 브랜드 이미지를 중심으로
Validating the Antecedent Effects of Hallyu WOM on Chinese Consumers’ Intention to Buy Korean Products
The influence of a TV drama on visitors’ perception : A cross-cultural study
The effects of television viewing, cultural proximity, and ethnocentrism on country image
The effects of likability of Korean celebrities, dramas, and music on preferences for Korean restaurants : A mediating effect of a country image of Korea
The Korean wave: Determinants and its impacts on trade and FDI
The Effect of Korean Wave on Consumer’s Purchase Intention of Korean Cosmetic Products in Indonesia
Riding the waves of culture : Understanding cultural diversity in business
Relationship between cultural distance and cross-cultural music video consumption on YouTube
Interpreting transnational cultural practices: Social discourses on a Korean drama in Japan, Hong Kong, and China
Effects of Korean television dramas on the flow of Japanese tourists
Dimensionalizing cultures: The Hofstede model in context
Cultures and Organizations : Software of the Mind
Culture and organizations
Cultivation analysis: An overview
Corporate Social Responsibility and The Benefits of Employee Trust : A Cross-disciplinary Perspective
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한류가 국가브랜드 태도에 미치는 영향에 관한 연구: 문화차원의 조절효과를 중심으로'
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