고등학생들이 이해하는 기초과학, 응용과학, 융합과학의 의미에 대한 언어네트워크 분석
'
고등학생들이 이해하는 기초과학, 응용과학, 융합과학의 의미에 대한 언어네트워크 분석' 의 참고문헌
-
-
-
-
한국어의 내용분석을 위한 KrKwic 프로그램의 이해와 적용: Daum.net에서 제공된 지역혁신에 관한 뉴스를 대상으로
-
-
-
-
일본은 어떻게 많은 노벨상과학상 수상자를 배출할 수 있는가?
-
-
-
-
-
-
대학생들의 과학기술관련 사회쟁점(SSI) 논의에서 기술의 본성(NOT)은 어떻게 나타나는가?
-
-
-
-
-
-
-
Thinking again about science in technology
-
The human science in a biological age
-
The Representing and intervening: Introductory topics in philosophy of natural science
-
Technology as ‘applied science’ : A serious misconception that reinforces distorted and impoverished views of science
-
Technology as applied science
-
-
-
-
-
Pure science, applied science, technology, engineering : An attempt at definitions
-
-
Lessons on the role of fun/playfulness from a geology undergraduate summer research program
-
Introducing network analysis into science education : Methodological research examining secondary school students’ understanding of ‘decomposition’
-
Factoring and weighting approaches to status scores and clique identification
-
-
Does reflexivity separate the human sciences from the natural sciences?
-
Centrality in social networks conceptual clarification
-
-
A spreading activation theory of memory
-
-
2015 개정 과학과 교육과정의 적용에 대한 초⋅중학교 교사의 인식과 요구
-
-
-
'
고등학생들이 이해하는 기초과학, 응용과학, 융합과학의 의미에 대한 언어네트워크 분석'
의 유사주제(
) 논문