예비교사가 인식한 실천적 교수역량 평가 방법의 상대적 중요도 비교 연구
'
예비교사가 인식한 실천적 교수역량 평가 방법의 상대적 중요도 비교 연구' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
계층분석과정(AHP) - 선택의 기로에서 합리적으로 판단하기
-
‘좋은 수업’에 대한 중등학교 교사들의 인식: 중요도 와 실행도의 차이 분석을 중심으로
-
Using videotapes to improve teaching
-
-
The future of student self-assessment : a review of known unknowns and potential directions
-
The Analytic Hierarchy Process
-
Teacher self-assessment : a mechanism for facilitating professional growth
-
Critical indicators of effective teaching for preservice teachers : relationship between teaching behaviors and ratings of effectiveness
-
Authentic assessment of teaching in context
'
예비교사가 인식한 실천적 교수역량 평가 방법의 상대적 중요도 비교 연구'
의 유사주제(
) 논문