소비자의 안전상향 지불의도와 리콜기업 신뢰도가 리콜참여의도에 미치는 영향에 대한 소비자역량의 조절효과
'
소비자의 안전상향 지불의도와 리콜기업 신뢰도가 리콜참여의도에 미치는 영향에 대한 소비자역량의 조절효과' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
리콜제도 소비자 친화적으로 획기적 개선: 모든 품목에 위해성 등급제 도입, 리콜정보 쉽고, 빠르고, 정확하게 전달
-
-
-
-
-
-
-
-
-
When Moderation is Mediated and Mediation is Moderated
-
The moderator–mediator variable distinction in social psychological research : Conceptual, strategic, and statistical considerations
-
Perception of food safety and changes in food consumption habits: A consumer analysis
-
Negative word-of-mouth by dissatisfied consumer : A plot study
-
Individual and situational factors influencing negative word-of-mouth behaviour
-
Consumer attitudes and purchase intentions in relation to organic foods in Taiwan : Moderating effect of food-related personality traits
-
Complainers and non-complainers revisited : Another look at the data
-
Attitudes and behavior towards organic products : An exploratory study
-
2016년 리콜 총 1,603건, 자동차 화장품 리콜 증가
-
-
'
소비자의 안전상향 지불의도와 리콜기업 신뢰도가 리콜참여의도에 미치는 영향에 대한 소비자역량의 조절효과'
의 유사주제(
) 논문