보급서비스품질 지각이 사용자만족과 과업성과에 미치는 영향
활용도 Analysis
논문 Analysis
연구자 Analysis
저자
박선욱
제어번호
105976447
학술지명
고객만족경영연구
권호사항
Vol.
20
No.
4
[
2018
]
발행처
한국고객만족경영학회
발행처 URL
http://www.kcsma.or.kr
자료유형
학술저널
수록면
23-49
언어
Korean
출판년도
2018
등재정보
KCI등재
판매처
'
보급서비스품질 지각이 사용자만족과 과업성과에 미치는 영향' 의 참고문헌
파렛트 Pool 서비스품질 측정에 있어서 SERVQUAL과 SERVPERF 모형비교 연구
축제 물리적 환경과 서비스 품질이 방문객 만족과 재방문 의도에 미치는 영향
중소 숙박업의 유형적⋅무형적 서비스품질이 전반적 서비스품질 지각에 미치는 영향에 관한 연구
제로기업의 서비스품질이 고객 만족 및 충성도에 미치는 영향에 관한 연구
적시 군수지원을 위한 수리부속품의 적정 보급수준 결정에 관한 연구
서비스업종에 다른 내부고객의 직무만족이 서비스품질에 미치는 영향에 관한 연구
리더십 유형이 집단적·개별적 성과에 미치는 영향에 관한 연구 : 호텔 조직을 중심으로
대형할인점의 서비스품질이 지각된 가치와 고객만족, 그리고 고객충성도에 미치는 영향
대학행정서비스 질이 고객만족과 이미지 및 구전홍보에 미치는 영향 : SERVQUAL 모형을 중심으로
군수지원 서비스품질이 사용부대 만족과 지원부대 이미지에 미치는 영향 연구
구조방정식 모형을 통한 종합병원 외래‧입원환자의 서비스품질 특성에 관한 연구
Using PLS Path Modeling for Assessing Hierarchical Construct Models: Guidelines and Empirical Illustration
Tow Approach to Service Quality Dimention
Time Domain Modeling of Peripheral Auditory Processing : A Modular Architecture and a Software Platform
The Theory of Buyer Behavior
The Effect of Brand and Price Information of Subjective Product Evaluation
The Balanced Scorecard-Measures That Drive Performance
Study Guide for Berry and Lindgren's Statistics: Theory and Methods
Some New Thought on Conceptualizing Perceived Service Quality
Service qua;ity: New directions in theory and practice
Service loyalty: The effects of service quality and the mediating role of customer satisfaction
SERVQUAL: A Multiple - Item Scale for Measuring Consumer Perception of Service Quality
Response Determinants in Satisfaction Judgements
PLS Path Modeling - A Software Review
Models of Consumer Satisfaction Formation : An Extension
Identifying Common Methods Variance with Data Collected from a Single Source: An Unresolved Sticky Issue
Evolving to a new dominant logic for Marketing
Evaluation Services Encounter : The Effects of Physical Surroundings and Employee Responses
Evaluating Structural Equation Models with Unobservable Variables and Measurement Error
Equity and Disconfirmation Perceptions as Influences on Merchant and Product Satisfaction
Disconfirmation of Equity Expectations : Effects on Consumer Satisfaction with Services
Customer perception of service quality : an assessment of SERVQUAL Dimentions
Consumers quality evaluation process
Consumer Satisfaction: Toward an Intergrative Framework
Consumer Expectations and the Measurement of Perceived Service Quality
Conceptual and Methodological Issue in Consumer Satisfaction Research
Common method biases in behavioral research : A critical review of the literature and recommended remedies
CS/D Overview and Future Research Direction, in Concepualization and Measurement of Consumer Satisfaction and Dissatisfaction
Atmospherics as a Marketing Tool
Assessing Tourist Behavioral Intentions Thorough Perceived Service Quality and Customer Satisfaction
An Investigation into the Determination of Customer Satisfaction
An Empirical Examination and a Model of Perceived Service Quality and Satisfaction
Advances in Consumer Research Volume 06
Advances in Consumer Research
Accounting for Common Method Variance in Cross-sectional Designs
A conceptual Model of Service Quality and Implications for Future Research
A cognitive model of the antecedents and consequences of satisfaction decisions
A Service Quality Model and Its Implication
A Reexamination of the Determinants of Consumer Satisfaction
A Partial Least Squares Latent Variable Modeling Approach for Measuring Interaction Effects : Results from an Monte Carlo Simulation Study and an Electronic-mail Emotion/Adoption Study
A Multistage Model of Customers Assessments of Service Quality and Value
A Measure of Service Quality for Retailing Stores : Scale Development and Validation
3PL기업의 물류서비스품질이 만족과 신뢰를 통해 공급사슬성과에 미치는 영향
'
보급서비스품질 지각이 사용자만족과 과업성과에 미치는 영향'
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