공공스포츠클럽 내부마케팅, 조직신뢰, 직무만족 및 고객지향성의 관계
-
-
저자
오갑진
김주호
-
제어번호
105974390
-
학술지명
한국스포츠학회지
-
권호사항
Vol.
16
No.
4
[
2018
]
-
발행처
한국스포츠학회
-
자료유형
학술저널
-
수록면
35-44
-
언어
Korean
-
출판년도
2018
-
등재정보
KCI등재
-
판매처
'
공공스포츠클럽 내부마케팅, 조직신뢰, 직무만족 및 고객지향성의 관계' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
내부마케팅 요인이 내부고객만족, 조직신뢰, 고객지향성에 미치는 영향 : 내부고객만족이조직신뢰에 미치는 영향을 중심으로
-
-
박사
-
교육서비스 분야의 내부 마케팅이 직무 만족 및 고객지향성에 미치는 영향에 관한 연구
-
-
골프장 내부마케팅 요인과 직무태도, 경영성과 간의 관계
-
“항공사 내부마케팅이 객실승무원의 직무만족과 조직몰입에 미치는 영향”
-
-
-
Toward the differentiation of trust in supervisor and trust in organization
-
The SOCO scale: A measure of the customer orientation of salespeople
-
Studies of the Relationship between Satisfaction, Goal-Setting and Performance
-
-
Service Management and Marketing: Marketing Moments of the Truth in Service Competition
-
Perception of the Relationship between Communication and Productivity
-
-
Not so different after all: A cross-discipline view of trust
-
Market orientation : antecedents and consequences
-
Introduction to education administration
-
-
Factors Influencing Employee Perceptions of Customer Service Climate
-
Advances in the internal marketing concept : definition, synthesis and extension
-
A dual perspective of customer orientation : a modification, extension and application of the SOCO scale
-
-
'
공공스포츠클럽 내부마케팅, 조직신뢰, 직무만족 및 고객지향성의 관계'
의 유사주제(
) 논문