초등예비교사의 내재적 동기에 따른 군집별 EPL 재사용의도 분석
-
-
저자
이철현
-
제어번호
105966377
-
학술지명
한국실과교육학회지
-
권호사항
Vol.
31
No.
4
[
2018
]
-
발행처
한국실과교육학회
-
발행처 URL
http://www.kpae.org/
-
자료유형
학술저널
-
수록면
217-231
-
언어
Korean
-
출판년도
2018
-
등재정보
KCI등재
-
판매처
'
초등예비교사의 내재적 동기에 따른 군집별 EPL 재사용의도 분석' 의 참고문헌
-
박사
-
-
실과(기술·가정)/정보과 교육과정. 교육부 고시 제2015-74호[별책 10]
-
-
-
-
-
User acceptance of computer technology : A comparison of two heoretical model
-
The Measurement of Flow in Everyday Life Toward a Theory of Emergent Motivation
-
The Influence of Student Characteristics on Achievement and Attitudes When an Illustrated Web Lecture is Used in an Online Learning Environment
-
-
Extending the technology acceptance model with task-technology fit constructs
-
APPLYING THE TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL AND FLOW THEORY TO ONLINE E-LEARNING USERS’ ACCEPTANCE BEHAVIOR
-
A theoretical extension of the technology acceptance model : Four longitudinal field studies
-
A meta-analysis of the technology acceptance model
-
'
초등예비교사의 내재적 동기에 따른 군집별 EPL 재사용의도 분석'
의 유사주제(
) 논문