마케팅 믹스를 활용한 한국 중소기업의브랜드 명품성 구축에 대한 연구
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저자
고인곤
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제어번호
105964043
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학술지명
벤처창업연구
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권호사항
Vol.
13
No.
6
[
2018
]
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발행처
한국벤처창업학회
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자료유형
학술저널
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수록면
1-14
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언어
Korean
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출판년도
2018
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등재정보
KCI등재
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판매처
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마케팅 믹스를 활용한 한국 중소기업의브랜드 명품성 구축에 대한 연구' 의 참고문헌
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직원들 마음을 여는 회사, 소비자의 지갑도열 수 있어
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제품속성, 브랜드 및 기업 이미지가 소비자의 구매의도에 미치는 영향 : 중국 9개 지역의 휴대폰시장을 대상으로
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브랜드 명품성의 차원개발과 마케팅믹스의 브랜드 명품성차원에 대한 영향
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When Profit Equals Price : Consumer Confusion about Donation Amount in Cause-Related Marketing
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The market for luxury goods: income versus culture
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The effects of store environment on shopping behaviors: A critical review
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The Mass Marketing of Luxury
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Strategic Brand Management Building
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Marketing Aesthetics: Strategic Management Of Brands, Identity, and Image
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European Advances in Consumer Research, vol.1
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Effect of Price, Brand and Store Information on Buyers' Product Evaluation
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Do counterfeits devalue the ownership of luxury brands?
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Cue utilization in the quality perception process
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Coupon face value : Its impact on coupon redemptions, brand sales, and brand profitability
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Corporate Reputation : Seeking an Definition
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Consumption Experience, Consumer Value, and Subjective Personal Introspection : An Illustrative Photographic Essay
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Consumer segments based on attitudes toward luxury : empirical evidence from twenty countries
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Consumer Reception of Price, Quality, and Value: A Means-End Model and Synthesis of Evidence
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Bandwagon, snob, and Veblen effects in the theory of consumers' demand
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Attitude Towards the Concept of Luxury : An Exploratory Analysis
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A review and a conceptual framework of prestige-seeking consumer behavior
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